دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افزایش ۵۶ درصدی تردد در مرز اینچه برون گلستان خبرداد

کدخبر:۷۴۷۶۴

تردد در مرز اینچه برون گلستان ۵۶ درصد افزایش یافت

البرز گلستان/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تردد بیش از ۲۲ هزارناوگان از مرز اینچه برون طی ۸ ماهه سال جاری، گفت: به برکت دیپلماسی دولت سیزدهم ترددهای مرزی پایانه اینچه برون در مدت یاد شده ۵۶ درصد رشد داشته است.

عادل مصدقی در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی و بزرگراهی استان همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری با حضور وزیر راه و شهرسازی، ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مقامات عالی رتبه این وزارتخانه و نماینده مردم غرب استان در مجلس، اظهار کرد: با مراودات و امضای تفاهم نامه ها و سفر مقامات ارشد استانی و کشوری به ترکمنستان زمینه تردد و رونق مرز اینچه برون که بعد از کرونا مسدود شده بود، فراهم شد.

وی گفت: هم اینک روزانه ۱۵۰ ناوگان در مرز اینچه برون وارد و خارج می شود.

به گفته وی، در حوزه حمل و نقل کالا با ۴۵۶ هزار سرویس برای ۴٫۵ میلیون تن جابه جایی به رشد ۱۸ درصد ر مدت ۸ ماهه سال جاری رسیدیم.

مصدقی ادامه داد: ۲۵۳ هزار سرویس نیز برای جابه جایی ۲ میلیون مسافر در این مدت صورت گرفته که ۱۷ درصد رشد را به همراه داشته و از اقدامات موثر دولت سیزدهم به شمار می رود.

مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی و بزرگراهی استان همزمان با بهره برداری از تعریض و بهسازی محور آق قلا- بندر ترکمن در محل این محور برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲ ب.ظ

دیدگاه