سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی گلستان در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان : رسانه ها تمام کننده و تکمیل کننده کار پلیس در عملیات هستند

 

جمعی از اعضای بسیج رسانه گلستان روز پنجشنبه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، به مقام شامخ غواص گلگون کفن دفن شده در این مکان ادای احترام کردند.

 

به گزارش گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  ایرنا در این دیدار که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان به همراه تنی چند از فرماندهان بازنشسته این نیرو نیز حضور داشتند.
فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: رسانه ها در جوامع مختلف می توانند در تولید امنیت نقش مهم و اساسی داشته باشند.
سردارسرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی افزود: در واقع رسانه ها تمام کننده و تکمیل کننده کار پلیس در عملیات هستند.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر رسانه ها با آگاهی بخشی صحیح و به موقع می توانند در کاهش جرائم و از سوی دیگر در افزایش احساس امنیت نقش موثری داشته باشند.
سردار میرفیضی ادامه داد: البته در راستای فعالیت های ناجا، رسانه ها می توانند به عنوان یک ابزار نرم در جبهه فرهنگی به ما کمک نمایند.
مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان نیز در این مراسم گفت: همزمان با ورود شهدای مدافع حرم به گلستان و بعد از آن شهیدان غواص، این سازمان تصمیم به برگزاری جشنواره در بخش های مختلف گرفت.
سرهنگ علی محمد جعفری افزود: جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم استان در بخش های سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، خبر، قطعه ادبی، عکس های خبری منتشر شده در رسانه ها، طراحی و صفحه آرایی، فیلم کوتاه با موضوع تشییع شهدای غواص و مدافع حرم است.
به گفته وی مهلت شرکت آثار در این جشنواره تا ۳۰ مهر سال جاری می باشد و آثار باید در فاصله زمانی اول بهمن ۹۳ تا بیست و سوم مهر ۹۴ در رسانه های مکتوب و مجازی استان منتشر شده باشد.
اعضای حاضر در این مراسم سپس به منزل پدری شهید ‘قاسم غریب’ از شهدای مدافع حرم استان گلستان رفتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
استان گلستان تاکنون سه شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده که پیکر شهید تولا که در سال ۱۳۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد، هنوز به کشور بازنگشته است.
شهید سیداحسان حاجی حتم لو و شهید قاسم غریب به ترتیب دوم و سومین شهید مدافع حرم از استان گلستان هستند که توسط نیروهای داعش در سوریه به شهادت رسیدند.

81790747-70217683

01

08

10

02

05

07

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه