طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان دردیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان از مجتمع فرهنگی توانبخشی ایثار: این مجتمع امید و نشاط را برای جامعه ایثارگران به ارمغان خواهد آورد

کدخبر:۷۴۰۳۲

البرز گلستان/نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: مقاومت جانبازان در برابر ظلم و تعهد به انقلاب با وجود آسیب‌های متعدد جسمی ناشی از جراحت، مصداق بارز ایثار و فداکاری است.

مقاومت جانبازان در برابر ظلم و تعهد به انقلاب مصداق بارز ایثار است

به گزارش ایثار واحد گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز جمعه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان اظهار کرد: جنگ تحمیلی تمام شده اما عرصه نبرد هیچ‌وقت برای بازماندگان آن روزهای نبرد و حماسه خالی نیست.‌

وی بیان کرد: با توجه به جهاد و جنگی که جانبازان درگیر آن هستند، دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آنان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهید در میدان جنگ و نبرد، به شهادت رسیدند ‌اما جانبازان دوران بسیار سختی را پشت سرمی‌گذرانند که تحمل آن بسیار سخت و دشوار است.

محمدعلی طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در ادامه گفت: مهمترین مصوبه سفر استانی رییس جمهور اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه مرکز توانبخشی ایثار استان واقع در مسیر جاده روستای گردشگری توشن شهرستان گرگان بود که با تخصیص اعتبار، این پروژه پس از سال‌ها تعطیلی، تکمیل شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مراکز توانبخشی به منظور ارتقا سطح سلامت جسم و روح جامعه ایثارگری بسیار حائز اهمیت بوده، امید و نشاط را برای این قشر معزز به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: پروژه بزرگ توانبخشی ایثارگران گرگان فصل جدیدی از توسعه نشاط و سلامت جامعه ایثارگری است و بستر سازی در این راستا علاوه بر خدمت چشمگیر به جامعه ایثارگری می‌تواند تحولات بسیار شگرفی در حوزه درمان آحاد جامعه ایجاد کند.

مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنایی به متراژ هشت هزار مترمربع در پنج طبقه احداث شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۲ ق.ظ

دیدگاه