- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور به بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان

به گزارش گروه خیرین و بهداشت و درمان گروه خبر البرز گلستان اولین  همایش ملی تجلیل از خیرین حوزه سلامت در مشهد و در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر با حضور حدود ۴۰۰ نفر از خیرین حوزه سلامت در داشگاه علوم پزشکی مشهد در جوار باره حضرت امام رضا (ع) وبا حضور سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ونمایندگان مجلس و معاون استاندار خراسان برگزار گردید.

در این مراسم از علی بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان بواسطه فعالیتهای وی در زمینه مدیریت خیرین سلامت و فعالیتهای مختلف از سوی وزیر بهداشت و درمان و مدیر کل مجمع خیرین سلامت کشور تقدیر و تشکر بعمل آمد .

بزرگمهر در مصاحبه ای در محل همایش ضمن تشکر از برگزار کتتدگان اولین همایش مجمع خیرن سلامت کشور حضور در این مجمع و خدمت در آن را جزءباقیحان الصالحات اعلام نمود .

وی افزود: کسانی که در این راه گام بردارند  یقینا دارای اجر الهی  و اخروی خواهند شد و اهمیت دادن به سلامتی یک مومن مسلمان و نیک اندیش بودن در این موضوع می تواند باعث توسعه شود  و انسان سالم محور یک توسعه پایدار می باشد .

وی در خاتمه از خیرین بزرگوار که در طول سال خدمت نموده اند تقدیر و. تشکر نمود و ار آنان خواست با توجه به اتدازه میزان فعالیتی که می توانند انجام بدهند به  حدمقدور در این امر  کمک کنند

photo_2015-10-07_20-49-38 [1]

IMG_9740 [2]

IMG_9732 [3]

IMG_9741 [4]

0 [5]
0 [5]