آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در بازدید از مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان استان: این مکان از نیازهای اساسی جامعه ایثارگران استان بود

کدخبر:۷۴۰۲۳

البرز گلستان/نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس با وجود آسیب‌های متعدد جسمی ناشی از جراحت، در تعهد همیشگی برای نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب پهستند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در بازدید از مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان اظهار کرد: جنگ تحمیلی تمام شده اما عرصه نبرد هیچ‌وقت برای بازماندگان آن روزهای نبرد و حماسه خالی نیست.‌

وی بیان کرد: با توجه به جهاد و جنگی که جانبازان درگیر آن هستند، دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آنان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهید در میدان جنگ و نبرد، به شهادت رسیدند ‌اما جانبازان دوران بسیار سختی را پشت سرمی‌گذرانند که تحمل آن بسیار سخت و دشوار است.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به روند ساخت این مجتمع اشاره کرد و افزود: این مکان فرهنگی، رفاهی و توانبخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف استان بود که دولت با تصویب و تخصیص اعتبارات لازم، توجه خوبی به تکمیل این پروژه کرد.

وی ادامه داد: این مجتمع می‌تواند آرامش روحی، روانی و نشاط معنوی برای جانبازان را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۵ ب.ظ

دیدگاه