وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در اولین همایش ملی خیرین سلامت:جهت حمایت خیرین سلامت بزودی در قالب سامانه ای نیازهای بهداشتی و درمانی اعلام می گردد

به گزارش گروه خیرین و بهداشت و درمان گروه خبر البرز گلستان اولین  همایش ملی تجلیل از خیرین حوزه سلامت در مشهد و در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر با حضور حدود ۴۰۰ نفر از خیرین حوزه سلامت در داشگاه علوم پزشکی مشهد در جوار باره حضرت امام رضا (ع) وبا حضور سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ونمایندگان مجلس و معاون استاندار خراسان برگزار گردید.

دکتر هاشمی در ابتدا اعلام نمود : زیباترین لحظات زندگی ما و شما خیرین در همین مکان می باشد.

سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تأکید کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه ما ارتقای مکارم اخلاقی است که نبی مکرم اسلام(ص) نیز با این هدف مبعوث شدند.

دکترقاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: امروز این ضرورت احساس می‌شود که ایرانیان نسبت به یکدگیر محبت کرده و نوع دوستی داشته باشند، ما مشاهده می‌کنیم که نیازمندان و مستمندان بسیار در جامعه وجود دارند اما نیازمند نگاه و محبت خیر هم‌نوعان و هم‌وطنان خود هستند.

وی با اشاره به این مطلب که بعضی از افراد از انجام کار خیر دوری می‌کنند، اظهار کرد: گاهی شاهد غفلت در این حوزه هستیم، داشتن روحیه‌ای که مال و ثروت خویش را برای رسیدن به سعادت اخروی هزینه کند، میراث گران بهایی است که از نیاکان ما به جای مانده است.

وی ضمن مخاطب قرار دادن خیرین سلامت اظهار کرد: سال اینده سال پرشماری خواهد که خیرین دور هم در نقطه ای دیگر جمع شویم

وی  ضمن اشاره بر در خدمت خیرین سلامت بودن وزارت خانه تصریح کرد: افتخار می کنم در مجموعه خدمات سایه خیرین سلامت مستدام هست .

وزیر بهداشت و آموزش پزشکی تاکید کرد: اگر وزارت خانه برای خیرین سلامت کندعمل می کند ظرف یک و نیم ماه آینده با همت جناب آقای نیری و همکارانش و دکتر ایازی در حوزه سرمایه گذاری و خدماتی و درمانی که خیرین سلامت می توانند انجام بدهند به تفکیک استانها انجام بدهند ودر قالب سامانه اعلام خواهیم کرد که از جهت حمایتی دسته بندی شود

وی تاکید کرد : در بررسی مشکلات خیرین سلامت که مقداری که به ما برمی گردد با حضور معاونین حل خواهد شد و بخشی که به دولت برمی گردد   از وزیر اقتصاد دکتر نوبخت و وئیس گمرگ کشور در جلسه ای با حضور نمایندگان خیرین سلامت حل و فصل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : انشاالله از این فرصت جدید سلامت جزء اولویت های دولت دکتر روحانی است و عملا ثابت کردند با توجه به اینکه برای دولت بسیار سخت بود از نظر اقتصادی رها نکرد و حمایت کرد.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی در خاتمه اظهار داشت : انشاالله خیرین سلامت بتوانند در حوزه سلامت یادگارهای خیلی خوبی برای خود و ملت شریف ایران برجا بگذارند.

 

IMG_9748

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۱ ب.ظ

دیدگاه