- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ورئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان جلسه ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

کدخبر:۷۳۹۲۵

البرز گلستان/جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزارشد.

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد

به گزارش ایثار واحد گلستان، جلسه شورای ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، مهندس موسوی مدیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و جمعی از اعضای ستاد در محل دفتر ریاست برگزار شد.

محمدعلی طالع زاری در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دستگاه ها و نهادها که به یادگاران دفاع مقدس و جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند گفت: این جلسه در خصوص بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد وایثارگر، نحوه برگزاری کلاسهای تقویت بنیه علمی و استاد مشاور و طرح تشویق دانشجویان ممتاز و همچنین برگزاری هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار برگزار شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگر استان و دانشگاه علوم پزشکی افزود: این تفاهم نامه بستر مناسبی است تا دانشجویان مبتکر و خلاق از خدمات علمی، آموزشی و فنی بهره مند شده و به حول و قوه الهی در آینده نه چندان دور بتوانیم تلاش های موفقی را در حوزه توسعه علم و فناوری با بهره برداری از ظرفیت های دانش محور وابسته به جامعه ایثارگری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه گفت: از اولویت کاری دانشگاه و دانشجویان شاهد و ایثارگر باید گام برداشتن به سوی ثبت اختراع باشد چرا که راه ارتقای دانشگاه به سمت دانشگاه نسل جدید در ثبت اختراع می‌باشد.

مهندس موسوی مدیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد گفت: دانشگاه در حال حاضر دارای ۲۴۱ دانشجوی شاهد و ایثارگر می‌باشد که بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر مربوط به دانشکده پزشکی می‌باشد.

 

مهندس موسوی با اشاره به اینکه طرح استاد مشاور را با حضور ۲۳ استاد برای این دانشجویان اجرا کردیم گفت: طرح تقویت بنیه علمی را نیز برای دانشجویان اجرا نموده که امیدواریم بتوانیم در هشتمین جشنواره ملی ایثار نماینده‌ای از دانشگاه در این جشنواره معرفی نماییم.

انتهای پیام

 

0 [1]
0 [1]