- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری در راستای پیگیری مشکلات این قشر معزز خبر داد

کدخبر:۷۳۲۳۰

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری در راستای پیگیری مشکلات این قشر معزز خبر داد.

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در حاشیه دیدارهای شهرستانی با جامعه ایثارگری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی گفت: از ابتدای سال تعداد ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری استان برگزار شد که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ از لحاظ کمی و کیفت خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به حول و قوه الهی رشدی چشمگیر داشتیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر موجب امید آفرینی و روحیه مضاعف در اراده خدمت می شود، افزود: تکریم خانواده شهدا و همنشینی مسئولان با آن ها امری ضروری است و شهدا مظهر صبر، شکیبایی و مایه مباهات ایران اسلامی هستند.

لازم به ذکر است در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مجموعا ۷۱۶۰ دیدار و در بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۰۰۰ دیدار توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان با جامعه ایثارگری استان انجام شده بود.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]