- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

برزگرفرماندار کلاله :با کمک‌های خیرین سلامت ودولت شاهد بهره‌برداری بیمارستان کلاله در دهه فجر امسال خواهیم بود

فرماندار کلاله گفت: بیمارستان حضرت رسول شهرستان کلاله دهه فجر امسال با کمک خیرین سلامت و دولت تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش سرویس خیرین بهداشت ودرمان گروه خبر البرز گلستان  نصرت برزگر فرماندار گلاله در جلسه با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و گروه اعزامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار داشت: با کمک‌های خیرین سلامت و مردم و اجرای تعهدهای خیران شاهد به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان کلاله در دهه فجر امسال خواهیم بود.

وی افزود: خیرین سلامت تعهدات خود را به همراه دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل طبقه سوم بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله به خوبی انجام داده‌اند که با اجرای این تعهدات امیدواریم دهه فجر امسال شاهد تکمیل این بیمارستان باشیم.

فرماندار کلاله تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان کلاله جامعه هدف بیش از ۲۱۰ هزار نفری در این منطقه، از خدمات این بیمارستان بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله تنها بیمارستانی است که به مردم شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، کلاله و زائران عبوری از جاده جنگل گلستان به استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌کند.

فرماندار کلاله گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله در سال ۱۳۸۴ افتتاح و بخش بزرگی از سطح منطقه شرق استان گلستان را تحت پوشش خود دارد.

برزگر تصریح کرد: این بیمارستان در فاز نخست با ۵۶ تخت مصوب به بهره‌برداری رسیده و دارای بخش‌های تخصصی داخلی، اطفال، جراحی عمومی و زنان و زایمان است و هم‌اکنون ظرفیت آن به ۹۶ تخت افزایش یافته است.

محمد قاسمی رئیس کارگروه سلامت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم در این جلسه گفت: پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به خوبی در حال اجراست و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کمک‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

IMG_9428 [1]

0 [2]
0 [2]