- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:آسفالت و روکش آسفالت راه ها مهمترین اولویت برنامه های امسال راهداری است

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان، آسفالت و روکش آسفالت راه ها را، مهمترین اولویت برنامه های امسال راهداری دانست که با توجه به شرایط کاری موجود استان در دست اجرا می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسـازی استان گلستان، مهندس “عادل مصدقی” در نشست دوره ای و هم اندیشی با کارکنان حوزه مدیریت راهداری افزود: این اقدامات به جهت اهمیتی که ایمن سازی و برقراری ترددی روان و اقتصادی در راه ها بعنوان سرمایه های ملی دارند، اجرا می شوند.
وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های راهداری، عزمی مصمم و جدی باید در بین کارکنان وجود داشته باشد، ادامه داد: سازمان راهداری برای اجرای برنامه های راهداری سال جاری اعتباراتی را به اداره کل ابلاغ کرده که براساس آن پروژه های مورد نظر با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در استان باید بموقع و صحیح اجرایی شوند.
به گفته مصدقی، مستندسازی و تهیه کتابچه از این اقدامات، فعالیت دیگری است که قبل، حین و بعد از اجرای پروژه ها باید صورت گیرد و به سازمان راهداری ارسال شود.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات، رعایت نظم و انضباط اداری، پاسخ بموقع به مکاتبات و حساسیت پیگیری نامه ها، حضور مستمر و موثر در حوزه کاری و کنترل فعالیت ها با رعایت دقت، کیفیت و سرعت از مواردی است که برای کارکنان لازم الاجرا می باشد.
مصدقی گفت: همچنین از کارکنان انتظار می رود که پیگیر مصوبات اداری و خارج از اداره کل و مستندسازی دقیق آنها باشند و صرفه جویی در استفاده از منابع را سرلوحه خود قرار دهند و اطلاع رسانی بموقع بویژه در حوادث پیش بینی نشده از سوی مرکز مدیریت راه ها صورت گیرد.
وی متذکر شد که براساس نیاز بخش های ستادی و شهرستانی، جلسات آموزشی نیز، برگزار خواهد شد.

IMG_۲۰۱۴۰۸۲۸_۱۳۳۴۴۱ [1]

+1 [2]
-1 [2]