- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان: اتوبوس حامل زائران گلستانی آسیبی برای زائران نداشت

کدخبر:۷۲۶۷۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

البرزگلستان/اتوبوس حامل زائران گلستانی آسیبی برای زائران نداشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تصادف اتوبوس اسکانیا ۴۴ نفره ظهر امروز اربعین حسینی در محور فیروزکوه محدوده قبل از پل ورسک استان مازندران، گفت: این حادثه برای زائرین استان آسیبی نداشته و زائران بسلامت با خودروهای شخصی عبوری به استان منتقل شدند.

عادل مصدقی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل در محل قرارگاه مرکزی اربعین حسینی پایانه مسافری گرگان افزود: مجروحین هم از خودروهای سواری درگیر حادثه بودند که در بیمارستان شهدای زیرآب بستری شدند.

 

به گفته وی، این اتوبوس ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه ظهر دیروزاز پایانه برکت مرز مهران صورت وضعیت،کد رهگیری و معاینه فنی دریافت و با ۲۴ ساعت توقف و استراحت لازم به سمت گلستان حرکت کرده بود و امروز با ۴۳ زائر در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه دچار حادثه شد.

 

مصدقی ادامه داد: این ناوگان در محدوده قبل پل ورسک دچار نقص فنی ترمز شده و راننده برای کشیدن خود به کنار، وارد راه فرار اضطراری که برای این گونه مواقع است، رفته و متاسفانه با ۹ خودرو ( ۳ خودروی متوقف و ۶ در حال حرکت) برخورد می کند که دو خودروی سمند و یک پراید زیراتوبوس می روند.

 

وی افزود: تا به این لحظه تعداد کشته ها ۵ نفر و مجروحین ۲۶ نفر اعلام شده است.

 

از ۲۷ مرداد و با آغاز رسمی طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی برای اعزام زائرین از استان ۴۷۶سفر برای ۹ هزار و ۸۲۷ زائرو از پایانه مهران نیز ۲۹۰ سفر برای ۹ هزار و ۶۸۶ زائر انجام شده است.

 

از دیشب نیز ۳۵ اتوبوس به مرز مهران برای برگشت زائرین اعزام شده است.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]