آخرین تحولات سوریه/ روسیه وارد جنگ سوریه شد/بمباران مواضع گروههای مخالف بشار

به گزارش گروه خبر بین الملل البرز گلستان وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ نوبت مواضع تروریست‌ها را در سوریه مورد حمله قرار داده‌اند. وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تأکید کرد که در حملات امروز، مقرهای فرماندهی داعش مورد حمله قرار گرفته‌اند و نه زیرساخت‌های سوریه.

در کنار ۳۶ غیر نظامی(شامل ۵ کودک) که در بمبارانهای شهری امروز هواپیماهای روسی کشته شدند، پایگاه‌های دو زیرشاخه ارتش آزاد شامل گروه حرکت تحریر حمص در حومه تلبیسه و تجمع‌العزه در لطامنه در شمال استان حما هدف قرار گرفتند.

در مناطق تحت حمله امروز، که داعش به کلی در آنها حضور ندارد، علاوه بر پایگاه حرکت تحریر، یک پایگاه تجمع‌العزه ارتش ازاد در شمال حما نیز بمباران شد که تلفاتی دربر نداشته است.

تجمع العزه از گروههایی است که موشک‌های آمریکایی تاو در اختیار آنهاست و نام گروه بخصوص در عملیات‌های چندماهه اخیر مخالفین مسلح سوری علیه ارتش بشار اسد در حما و ادلب بسیار برده شده است.

از روی فیلمی که امروز از مکان اصابت یک موشک عمل‌نکرده‌ی در حومه شهر لطامنه گرفته شده اینطور به نظر می‌رسد که جنگنده‌های روسی در حمله موشک‌های سنگر‌شکن به کار

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۹ ق.ظ

دیدگاه