- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در همایش مخابرات ورسانه:مخابرات وخبرنگاری دوحرفه وابسته به هم ،گلستان جزء سه استان برتر شاخص در پوشش ارتباطی

کدخبر:۷۲۱۹۰

البرز گلستان/ دکتر شهمرادی  مدیر منطقه مخابرات منطقه  گلستان بمناسبت هفته خبرنگار در تجلیل از اصحاب رسانه گفت: روز خبرنگار روز تکریم حق طلبی وصداقت  همه خبرنگاران برای شبافیت در جامعه است.

وی افزود:مدیران باید ازجامعه اطلاع رسانی در بیان نقدهای سازنده در راستای اهداف سازمانی استقبال کنند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان سپس بیان کرد:ضرورت توجه به ارتباطات ومخابرات می تواند نشان دهدحرفه خبرنگاری ومخابرات به هم وابسته است.

دکتر شهمرادی همچنین در باره پروژه های هفته دولت درسال جاری گفت :  در هفته دولت امسال ۲۱۶ پروژه به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

وی گفت : توسعه فیبر نوری درنقاط مختلف استان در حال پیشروی می باشد وتاکنون ۲۷ پروژه فیبر نوری در نیمی از روستاها ی بالای ۱۰۰خانواراستان متصل به فیبر نوری انجام شده است.

دکتر شهمردای در باره سرقت کابل های مخابراتی با بیان اینکه که استان گلستان جزء ۳استان اول کشور می باشد افزود:بیش از ۱۸میلیارد تومان در سال گذشته سرقت کابل‌ها انجام شده که این سرقت در ۴ ماهه سال جاری به ۸ میلیارد تومان رسیده که برابر محاسبه انجام تا پایان سال در صورت عدم کنترل به ۴ برابر خواهد رسید.

وی گفت : استان گلستان جز ۳ استان برتر دارای شاخصه پوشش ارتباطی در کشور می باشد.

در این نشست از خبرنگاران همکار در حوزه مخابرات تقدیر شد.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]