- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر زینلی مدیر درمان پزشکی تامین اجتماعی گلستان خبر داد:اهتزاز پرچم سبز یا حسین در خلیج گرگان

کدخبر:۷۱۸۰۷

✅ اهتزاز پرچم سبز یا حسین در خلیج گرگان

البرز گلستان گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، در بازدید مدیر درمان، معاونین ، روسای بیمارستانها و درمانگاههای استان و روسای ادارات ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در قالب اردوی راهیان پیشرفت ، از طرح لایروبی خلیج گرگان پرچم سبز یاحسین در این خلیج به اهتزاز درآمد.

 

✅بنا به این گزارش دکتر زینلی مدیر درمان استان گفت : هدف از این بازدید تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ، امیدآفرینی در جامعه و آشنایی همکاران با طرح بزرگ و حیاتی لایروبی خلیج گرگان و معرفی خدمات دولت مردمی سیزدهم بوده است.

 

✅وی افزود : با عنایت به اثرات مثبت استانی و فرا استانی این طرح بزرگ ، جا دارد از استاندار محترم و تیم مدیریتی و اجرایی ایشان که با پیگیری های شبانه روزی و کار جهادی این طرح را راه اندازی و اجرا نمودند تقدیر و تشکر نماییم.

 

✅ گفتنی است حاضرین در این بازدید با استماع گزارش پیشرفت پروژه و بازدید از بخشهای مختلف آن در جریان عظمت و بزرگی و نیز اهمیت اجرای طرح لایروبی قرار گرفتند.

 

✅همچنین با عنایت به اینکه مهندسین و کارگران شاغل در این طرح بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند ، هفته تامین اجتماعی نیز به آنها تبریک گفته شد و از این عزیزان قدردانی شده و پذیرایی بعمل آمد.

همچنین در این برنامه با اهدا یک سبد گل به مسئول کارگاه از خدمات ارزنده آنها تقدیر شد.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]