دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در دیداربادکتر ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان بازنشستگان گلستان : سنگ بنای یک مدل جدیدی از تکریم بازنشستگان را بگذارید/ همسان سازی خواسته‌ی جدی مجلس هست و امیدواریم که دولت هم همراهی بکند

کدخبر:۷۱۷۵۴

البرز گلستان /نشست مشترک دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی براری مدیر صندوق و مدیران کانونهای بازنشستگی گلستان در خانه مهر برگزار گردید

در این نشست منتظری گفت :. خیلی خوشحال و خرسندم در این مجال ما هفته پیشین که خدمت دوستان بودیم یک آرزو کردم که با شناختی که از روحیات آقای دکتر دارم چقدر خوبه بتونیم در اولین فرصت یه نشستی در خدمت آقای دکتر باشیم نظام مسائل بازنشستگان مطرح بشه و گره‌گشایی بشود.

وی گفت :به نیت خیر دوستان سبب شد که خداوند اجابت کرد و در محضر شما هستم سردار سلیمانی می‌فرماید که من بر دستان کسانی که گره‌گشایی می‌کنند بوسه‌ میزنم.

منتظری خطاب به ترکی گفت :دست شما دست گره گشاست خوب این مراتب داره تقوا مراتب داره گره‌گشایی هم مراتب دارد و به نظرم ثواب گره‌گشایی از خود حوضه بازنشستگان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: نکته دوم من اعتقادم این است که اگر تا فصل زندگی را بهش توجه بکنیم مثل طبیعت بهارپاییز تابستان زمستان بازنشستگان عزیزانی هستند که از فصول پیشین عمرشان برای عمران و رشد و بالندگی کشور در بخش‌های مختلف استفاده کردند و سرمایه عمر را تقدیم کردند. امروز رسیدند به زمستان و زمستان فصل سختی هست.دولت‌ها و نظام‌ها بحث مساعده‌ای و تدابیر ویژه ای انتخاب می‌کنند بازنشستگان امروز آینه تمام‌نمای فردای ما هستند.

دکتر منتظری در ادامه گفت :باید تلاش بکنیم عزیزان بازنشسته شرمسار فرزندان خویش نباشد. واقعیتی که شما بیشتر از من مطلع هستید وقتی انسان پا به مرحله‌ بازنشستگی میذاره به همون نسبت انتظارات هم افزایش پیدا می‌کند چون ستون خیمه خانواده‌ این بزرگواران هستند.

برای فرد بازنشسته خیلی سخت است به نوه و فرزندش بگوید ندارد و نمی‌شود. من وقتی هفته‌ی گذشته گزارشی از ظرفیت‌ها دیدم گفتم که اگر کسی این ها را ببیند میگوید بازنشسته ها مشکلی نباید داشته باشند

دکتر منتظری گفت : از جناب عالی می خواهم با روحیه جهادی ای که دارید، سنگ بنای یک مدل جدیدی از تکریم بازنشستگان را بگذارید.

در گذشته خدمت شما عرض کردم که پاشنه آشیل صندوق های وزارت تعاون صندوق‌های بازنشستگی است.

صندوق های ما متاسفانه زیان‌ده بودند به طوری که طبیعی نمی توانستند به جامعه هدفشان خدمت برسانند. من انتظار دارم با یک نگاه تحولی در حوزه‌های بازنشستگی شاهد شادابی و نشاط این عزیزان داشته باشیم.

نکته پایانی مسائل رفاهی درمانی و معیشتی است. این ۳ بخش بیشترین دغدغه هاست برخی از دوستان که مراجعه میکنند از کمیت و کیفیت بیمه در حال حاضر راضی نیستند.

باید رویه کارشناسی شکل بگیرد قویترین شرکت بیمه باید برای این دوستان آستین بالا بزند. از بیمه آتیه سازان نقدهای زیادی شنیدیم از کسانی که مراجعه می‌کنند.به هر نسبت که خدمات آسان‌تر باشه و بهتر باشه رنجش را کاهش میدهد و قطع به یقین با شور و نشات بیشتری می‌توانند از فرصت عمر استفاده بکنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدوارم نشست امروز نشان دهنده‌ی خوبی برای فردای ما با شما باشد. ما در مجلس کاملا در کنار آقای دکتر هستیم که بتوانیم در سال ۱۴۰۲ موانع را از پیش روی شما برداریم و در بحث همسان سازی خواسته‌ی جدی مجلس هست و امیدواریم که دولت هم همراهی بکند و در بخش نامه‌ی توسعه هفتم قطعا به عنوان یک چشم‌انداز این موضوع لحاظ خواهد شد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۸ ب.ظ

دیدگاه