- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جشنی برای یادگاران ماندگار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در روز تکریم بازنشستگان بمناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان

کدخبر:۷۱۶۷۹
جشنی برای یادگاران ماندگار در روز تکریم بازنشستگان
البرز گلستان بمناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بازنشستگان کشوری استان طی آیینی تقدیر بعمل آمد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این آیین با تبریک این روز و قدردانی از زحمات بازنشستگان و یادی از کارکنان درگذشته این بخش، گفت: استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان در دوران تلخ و شیرین کاری جای بسی افتخار دارد و ستودنی است.
دکتر عادل مصدقی، راهداری و حمل و نقل را کاری طاقت فرسا و سخت برشمردو افزود: با استفاده ازتجارب پیشکسوتان و تلاش های شبانه روزی همکاران و با تعامل،هماهنگی و همدلی جزو دستگاههای موفق استان هستیم.
وی یادآور شد که برای ارتقای سطح معیشت بازنشستگان تا آنجایی که در توان استان است، پیگیری های لازم بعمل می آید و مابقی را نیز از سازمان پیگیر خواهیم شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز در این مراسم مطالبی درباره همسان سازی و متناسب سازی حقوق و مزایا بیان کرد و تشکیل صندوق بازنشستگان را در این اداره کل پیشنهاد داد.

براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان گفت : ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نامگذاری شده است.

وی گفت : همسان سازی بر اساس سنوات خدمت و سایر موارد در محاسبه حقوق قرار می گیرد.

وی گفت:باید به معیشت بازنشستگان  فکری شود و اگرنه تبدیل به بحران می شود.

براری گفت :بازنشسته نظام بیمه ای اجتماعی و عدالت می خواهد

وکار دکتر مصدقی ذهن بازنشسته را به مدیر روشن می کند.

در خاتمه از بازنشستگان  حاضر در جلسه تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

انتهای خبر

 

0 [1]
0 [1]