استاندار گلستان:در هفته دولت کل روستاهای استان متصل به شبکه ملی اطلاعات و شهرهای استان تا پایان سال به فیبر نوری مجهز خواهند شد/ مدیران استانی داری های خود را اعلام کنند

کدخبر:۷۱۵۱۲

البرز گلستان استاندار گلستان با اعلام دستور اکید برای اعلام لیست دارایی های تمامی مسئولان استان، گفت: همه مدیران موظف هستند در راستای ایجاد شفافیت نسبت به این مهم اقدام عاجل کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی محمد زنگانه شامگاه ۱۴ تیرماه در جلسه مشترک شورای اداری و همایش حکمرانی متعالی که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: استان ما در حوزه اقدامات جهادی و پروزه های تحول آفرین به شکل کم نظیری با رشد مواجه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نتایج قطعی حکمرانی محلی تحقق پیشرفت و عدالت است، افزود: در هفته دولت کل روستاهای استان متصل به شبکه ملی اطلاعات متصل و شهرهای استان تا پایان سال به فیبر نوری مجهز خواهند شد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در سفر دوم هیئت دولت به استان گلستان جشن راه اندازی و احیای ۱۰۳ واحد صنعتی و تولیدی راکد را برگزار خواهیم کرد، گفت: در راستای پیاده سازی حکمرانی محلی که اصل اول آن تمرکززدایی است توانستیم برای نخستین بار طرح واگذاری اختیارات ویژه به فرمانداران را اجرایی کنیم به شکلی که تصمیم گیری در تسهیلات تبصره ۱۶ را تا سقف ۵۰ میلیارد ریال مستقیما به فرماندار تفویض کردیم.

پرداخت اضافه‌کاری در ادارات بر اساس بهره‌وری باشد

زنگانه از دستور خود مبنی بر اعلام دارایی های مدیران استان گلستان در سامانه تعیین شده خبر داد و گفت: من یک سال صبر کردم تا مدیران خودشان این کار را انجام دهند ولی دیگر مجبور شدم به مدیرکل حوزه استاندار این موضوع را به عنوان یک دستور ابلاغ کنم تا به مدیران کل اعلام کند.

وی از اجرای طرح اضافه کار بر اساس عملکرد و خدمت در استانداری خبر داد و گفت: این طرح باید بر اساس بهره وری در تمامی دستگاههای اجرایی استان گلستان اجرایی و نهادینه شود.

استاندار گلستان با ابراز ناراحتی از بستن دست استانداران در انتخاب و انتصاب دستیاران توسط دستگاههای نظارتی، گفت: انتصاب بسیاری از این دستیاران توانسته بود در تسریع اجرای برنامه ها و اقدامات نقش موثری ایفا کند و تا زمانی که قوانین چابک سازی نشده به نظرم می توانستیم از این ظرفیت استفاده کتیم که اینگونه نشد.

زنگانه با اعلام کاهش سن مدیریتی استان گلستان به میزان ۱۰ سال، خاطرنشان کرد: ۱۴ درصد مسئولیت ها در استان به بانوان سپرده شده است که در تلاش هستیم به سرعت این عدد را به ۲۰ درصد برسانیم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۴ ب.ظ

دیدگاه