رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان : جهاد کشاورزی بیشترین شهید را در بین دستگاه های اجرایی استان دارد

به گزارش سرویس جهادو منابع طبیعی گروه خبر البرز گلستان  به نقل از روابط عمومی  صبح امروز دکتر مختار مهاجر، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدسِ جهادگران سازمان جهاد کشاورزی این استان، تجلیل و قدردانی کرد.
دکتر مختار مهاجر، در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت برای جان باختگان فاجعه سرزمین منا، بی تدبیری و عدم مسولیت پذیری آل سعود را مورد نقد قرار داد و بیانیه مقام معظم رهبری در این زمینه را اتمام حجت دانست.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ادامه گفت: بنده خودم را وقف این نظام و کشور می دانم و دریغی برای دیدار و نشست با شما بزرگواران در بین نیست. کاری که جهادگران طی هشت سال دفاع مقدس انجام دادند، کاری بود کارستان و حضرت امام خمینی (ره) از آنان به عنوان «فرزندان عزیز جهادگرم» یاد فرمودند. جهادگران از یکی دو ماه قبل از هر عملیاتی، کار مستقیم و شبانه روزی آنها آغاز می شد تا فتح و پاکسازی های بعد از عملیات ادامه می یافت. جهادگران به مثابه شاهد کلید عملیات ها بودند.

وی گفت: عملیات های والفجر ۳ و والفجر ۴ اوج شاهکارهای عملیاتی جهادگران در طول دوران دفاع مقدس است. بنده هجده عملیات را به طور مستقیم حضور داشتم و با باقی جهادگران شبانه روز فعال بودیم و همچنان با همان لباس بسیجی و جهادی دوران دفاع مقدس در هفته و مراسم بسیج شرکت می کنم و این را سرمایه معنوی خود می دانم. ایثارگری و روحیه جهادی هم چنان ادامه دارد اما باید تقویت شود. سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیشترین شهید را در بین سایر دستگاه های اجرایی و اداری استان دارد.
دکتر مختار مهاجر در پایان گفت: این شهیدان و ایثارگران جهاد سند رسوایی مخالفان و دشنمان کشور ماست. جهاد ثمره و جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و باید در حفظ و اشاعه آن کوشا باشیم. در بحث شغلی و صنفی هم متاسفانه در گذشته کوتاهی هایی صورت گرفته اما نباید ادامه داشته باشد. باید از راه های قانونی و صحیح حقوق معنوی و صنفی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر استیفا شود و از حقوق شما دفاع خواهم کرد.
در این مراسم تعدادی از فرماندهان جهادگر جهادکشاورزی استان در دفاع مقدس به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود پرداختند. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه