بهمنی نژادرئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان در شورای اداری استان: « دفاتر نظارت شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود در صیانت از آراء مردم عمل خواهند کرد.»

کدخبر:۷۰۸۸۲

« دفاتر نظارت شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود در صیانت از آراء مردم عمل خواهند کرد.»

البرز گلستان/رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: در انتخابات آینده دفاتر نظارت شورای نگهبان به عنوان امین مردم و چشمان بینا و بیدار نظام در انتخابات، به وظیفه شرعی و قانونی خود در صیانت از آراء مردم عمل کرده و تحت هیچ شرایطی وارد دسته بندی های سیاسی و جناحی نخواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان، حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار، معاونین ، فرمانداران، بخشداران و دهیاران سراسر استان برگزار شد با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات افزود: کار و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی همراه با حضور بی واسطه و بدون تشریفات مسئولین در بین مردم و عمل به وعده ها و گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی، رضایتمندی مردم را به همراه داشته و مشارکت پرشور مردم در انتخابات را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: از جمله افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و چهار سال گذشته اداره امور کشور با اتکاء به آراء عمومی مردم از طریق برگزاری انتخابات می باشد که در اصل ششم قانون اساسی به آن اشاره شده است. افتخاری که نظیر آن در هیچیک از کشورهای مدعی دموکراسی و مردم سالاری وجود ندارد.

بهمنی نژاد با اشاره به درپیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان در پایان سال، به مهمترین مسئولیت مشترک عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات پیش رو اشاره و افزود: مهمترین کارویژه مشترک مسئولین و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی، رعایت اصل بی طرفی و عدم دخالت سلایق شخصی، گرایش های سیاسی و تعلقات قومی و قبیله ای به نفع یا ضرر هر یک از نامزدها و جریانات سیاسی حاضر در انتخابات می باشد.

رئیس دفتر نظارت استان در همین زمینه افزود: تنها با التزام به شرع مقدس و عمل به قانون است که می توان راه هرگونه اِعمال سلیقه فردی و تشخیص شخصی را در انتخابات مسدود کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت انتخابات گفت: سلامت انتخابات فرایندی است که از ماه ها قبل از برگزاری انتخابات آغاز می گردد، لذا همه مدیران و مسئولین موظفند از هم اکنون با عوامل برهم زننده سلامت و امنیت انتخابات برخورد مقتدرانه و قانونمند نمایند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

دیدگاه