کریمی: از درخشان ممنونم، اما خداحافظی‌ام از فوتبال قطعی است

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به صحبت‌های حمید درخشان مبنی بر بازگشت وی به پرسپولیس از نیم‌فصل دوم به عنوان بازیکن عنوان کرد: از آقای درخشان بابت این موضوع تشکر می‌کنم. این موضوع نشان‌دهنده محبت او است اما من قصد بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را ندارم و تصمیمی که برای خداحافظی گرفته‌ام، قطعی است.

وی ادامه داد: درخشان از پیشکسوتان پرسپولیس است که همیشه به من محبت داشته‌ اما من روی تصمیمی که گرفته‌ام، مُصر هستم و در حال حاضر قصد ندارم به فوتبال برگردم. یکسری کارهای عقب افتاده دارم که باید به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره تغییر و تحولاتی که در این تیم اتفاق افتاد گفت: از اینگونه تغییر و تحولات در هر تیمی اتفاق می‌افتد اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود پرسپولیس باشد و این تیم نتیجه بگیرد. پرسپولیس همیشه باید بهترین باشد تا هواداران این تیم خوشحال باشند. امیدوارم پرسپولیس این فصل، هم در ایران و هم در آسیا نتیجه بگیرد و موفق باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و یک هوادار واقعی برای این تیم بوده‌ام و اکنون نیز دوست دارم تیم محبوبم نتیجه بگیرد. همه افراد می‌آیند و می‌روند اما پرسپولیس می‌ماند و هواداران میلیونی‌ آن. امیدوارم درخشان در پرسپولیس موفق شود تا هواداران این تیم بار دیگر روزهای خوشی را تجربه کنند.

وی اظهار داشت: از تمام افرادی که در این مدت به من لطف داشته‌اند تشکر می‌کنم اما فعلا قصد حضور در فوتبال را ندارم و می‌خواهم به کارهای شخصی و عقب‌ افتاده‌ام برسم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۲ ق.ظ

دیدگاه