تساوی استقلال و راه‌آهن در دیداری پرگل در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزش البرز گلستان در ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و راه آهن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. بهادر عبدی (۱۲)، استر سباستین (۲۲- از روی نقطه پنالتی) و فرشاد فرجی (۵۲) برای راه آهن و امید ابراهیمی (۳۶ و ۵+۴۵ –  از روی نقطه پنالتی) و آرش برهانی (۵۳) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال نیمه اول را ضعیف شروع کرد و تا دقیقه ۲۲ از حریفش دو گل دریافت کرد. ابتدا بهادر عبدی روی پاس رو به عقب هم تیمی خود و با یک شوت از روی خط محوطه جریمه استقلال توانست دروازه مهدی رحمتی را باز کند. ۱۰ دقیقه بعد مدافع استقلال با ارتکاب خطا روی بازیکن راه آهن داور را وادار کرد تا یک پنالتی برای زردپوشان تهرانی بگیرد و استر سباستین بازیکن خارجی راه آهن این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

هرچند راه آهن بعد از گل دوم و در دقایق ۳۰ و ۳۴ صاحب دو موقعیت خوب گلزنی دیگر شد، اما اینبار نوبت استقلالی‌ها بود تا در دقیقه ۳۶ و از روی نقطه پنالتی توسط امید ابراهیمی به گل برسند. البته صحنه خطای دروازه‌بان راه آهن روی سجاد شهباززاده مشکوک بود و پنالتی به نظر نمی‌رسید.

تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بیشتر تا پایان وقت‌های قانونی نیمه نخست نتیجه‌ای نداشت اما وقت‌های اضافه این نیمه جنجالی شد و دروازه‌بان راه آهن با ضربه آرنج به سینه بازیکن استقلال با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. برای همین داور یک ضربه پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام کرد و امید ابراهیمی در دقیقه ۵+۴۵ برای آبی پوشان گلزنی کرد تا این نیمه با سه پنالتی و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یابد.

حساسیت و هیجان نیمه دوم چیزی از نیمه نخست کم نداشت. استقلال ابتدا در دقیقه ۴۶ با ضربه سر شهباززاده می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه ۵۱ هم یک خطای مشکوک روی مهاجم استقلال در محوطه جریمه راه آهن رخ داد که داور آن را پنالتی ندانست.

استقلالی ها یک هم دیگر هم زدند اما کمک داور اعلام آفساید کرد تا داور این بازی با گرفتن سه ضربه پنالتی و یک اخراجی و مردود اعلام کردن یک گل تاثیرگذارترین مرد این دیدار باشد.

با این حال راه آهن با وجود ۱۰ نفره بودن، عقب نشینی نکرد و موفق شد در دقیقه ۵۲ توسط فرشاد فرجی به گل سوم خود دست یابد. شادی گل راه آهنی‌ها فقط یک دقیقه دوام آورد چرا که آرش برهانی در دقیقه ۵۳ با استفاده از شلوغی محوطه جریمه راه آهن گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل، دو تیم باز هم فرصتهای دیگری برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. با این تساوی، استقلال ۱۶ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. راه آهن هم ۶ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۲ ب.ظ

دیدگاه