واکنش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به فاجعه رمی جمرات / دربی کفایتی دولت عربستان در مدیریت مناسک حج

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان در پی حوادث دردناک و تاسف بار اخیر در مناسک حج امسال که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام شد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه ای صادر نمود .

در این بیانیه آمده است:

اگر نگاهی گذرا به سوابق بی کفایتی عربستان در مدیریت حج بیندازیم درخواهیم یافت که اتفاقاتی این چنین برای اولین بار نبوده است ، اما عمق فاجعه حوادث اخیر در کعبه و منا و … حکایت از آن دارد که علاوه بر بی کفایتی، دستان و اثباب آلوده ای، این کشتار عظیم را رقم زده است، که مسئولیت مستقیم آن متوجه دولت عربستان و رژیم آل سعود بوده و می بایست سریعا و صریحا پاسخگوی آن باشند.

این بیانیه می افزاید: در این فاجعه عظیم و تأسف بار که مسلمانان زیادی از کشور های جهان، ایران اسلامی و استان خداجوی گلستان در آن به معراج الهی شتافتند، بی شک قلب نازنین حضرت ولی عصر، مهدی موعود (عج) را به درد آورده است و بنا به موکدات نایت بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دولت آل سعود مسوول است و باید پاسخگوی عدم مدیریت و بی تدبیری خود باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ، این فاجعه بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و امت اسلامی بویژه ملت ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان در استان گلستان تسلیت عرض می‌نماید .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۹ ق.ظ

دیدگاه