هفته هشتم لیگ برتر فوتبال نفت، قلعه استقلال را آتش زد/ بحران پرسپولیس دامن استقلال را گرفت!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۴۵ نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه داد. وحید امیری در دقیقه یک و امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۸ برای نفت گلزنی کردند.

تنها ۴۰ ثانیه از شروع بازی گذشته بود که وحید امیری با استفاده از اشتباه امیرحسین صادقی، توپ را از محسن فروزان عبور داده و گل نخست نفت را وارد دروازه استقلال کرد. در ادامه استقلال برای جبران گل خورده حملاتش را افزایش داد و دقیقه ۱۷ در گوشه محوطه جریمه صاحب ضربه خطا شد که شوت قاضی را بیرانوند دفع کرد.

در مقابل حملات استقلال، ضد حملات نفت هم یکی، دو موقعیت خطرناک را ایجاد کرد که نتیجه بخش نبود. در این نیمه علیرضا رمضانی بجای خسرو حیدری مصدوم برای استقلال و امیر ارسلان مطهری بجای علی قربانی در تیم نفت به میدان آمدند. در دقایق پایانی نیمه نخست ضربه بیک‌زاده به تیر دروازه نفت خورد تا این نیمه با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان تمام شود.

در نیمه دوم باز هم استقلال تیم حمله‌کننده بود و دقیقه ۵۱ ضربه سر قاضی را بیرانوند با واکنشی دیدنی دفع کرد. در این نیمه استقلال مهدی کریمیان و خرسندنیا را بجای آندارنیک تیموریان و هاشم بیک زاده به زمین فرستاد تا جریان بازی را به سود خود تغییر دهد. این در حالی بود که نفت هم به طور کامل در لاک دفاعی فرو رفته بود.

در ادامه وحید امیری گلزن تیم نفت جای خودش را به حسین ابراهیمی داد. دقیقه ۸۷ ضربه سر کامیابی نیا از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت اما یک دقیقه بعد پاس همین بازیکن به امیر اسلان مطهری رسید تا او گل دوم تیمش را وارد دروازه استقلال کند. امید ابراهیمی در دقایق پایانی توپ را به تیر دروازه نفت زد تا در نهایت شاگردان علیرضا منصوریان این دیدار را ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۴ ق.ظ

دیدگاه