خاکی فرماندار شهرستان گرگان:جهت آشنایی با برنامه های توسعه ای مدیران شهرستان از مهر ماه نشست های انفرادی با آنان خواهیم داشت

به گزارش سرویس خبر گروه خبر البرز گلستان ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با حضور کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

یحیی خاکیفرماندار شهرستان گرگان در این جلسه با تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع)و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به همه علم آموزان بیان داشت: آرزو دارم امسال باغ علم و دانش پرفروغتر از گذشته باشد .

وی همچنین با گرامیداشت آغاز دهه ولایت و امامت گفت: امیدوارم خدا کمک نماید شهرستانی ولایی با آموزه هایی دینی را تجربه نماییم .

“یحیی خاکی”فرماندار گرگان اظهار داشت: آنچه که ما در شش ماهه دوم باید به آن بپردازیم پس از فعالیت های اولیه شش ماهه اول همه دستگاه های اداری که با برنامه های از پیش تعیین شده پرداخته اند ،همه توان ما این است در این شش ماهه دوم به مباحث پایه ای بپردازیم و فعالیت های تحولی را رغم بزنیم .

وی با بیان اینکه گرگان در این سالها گامهای خوبی در جهت توسعه برداشته ،افزودند: ما شاهد هستیم در سالهای اخیر گرگان در سایه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید ،ما هر روز گرگان را زیباتر و ارزنده تر می بینم .

خاکی افزود: شهر گرگان در حال طی کردن مسیر توسعه در کنار تعامل شورا و شهردار می باشد و امیدواریم با تعاملی خوبی که بین شورای اسلامی شهر گرگان،شهردار و مدیران دستگاه های اجرایی بوجود آمده شاهد همگرایی و هم افزایی بین مدیران شهرستان باشیم .

وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی زیاد شهرستان را رنج می دهد  براساس آموزه های دینی بتوانیم این آسیبها شناسائی و اولویت بندی و برای کاهش آنان برنامه ریزی کرد.

فرماندار گرگان افزود:از اول مهر ماه نشست های انفرادی با تک تک مدیران جهت آشنایی با برنامه های توسعه ای خواهیم داشت .

وی گفت: توسعه گرگان اتفاق نمی افتد مگر که ما به عنوان نهادهای دولتی ،بدنه اجتماع به عنوان مردم شهرستان ، نخبگان ،اندیشمندان ،دستگاه های علمی ،همه مراکز دانشگاهی شهر، دستگاه های سرمایه گذاری و بازاربا اراده و همتی آهنین در واقع پای کارباشند و هماهنگی قوی با همفکری بین ما ایجاد شود و اینها همه تلاش ما برای توسعه می باشد .

وی با بیان اینکه در کنار توسعه شهر باید روستاها هم توسعه یابند گفت: باید بخشداران نقاط آسیب پذیر روستاها را پیدا نمایند و دستگاه های متولی نیز در جهت توسعه روستاها کمک نمایند و زمانی ما می توانیم توسعه شهرستان را شاهد باشیم که روستاها نیز توسعه یابند .

خاکی اظهار داشت: اولین کلینیک اقتصادی در کشور با همکاری فرمانداری در گرگان راه اندازی شده که از اول مهر نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

فرماندار افزود: گام های اولیه راه اندازی نیروگاه برق با مسئولین استانی در حال انجام می باشد و درحال تحویل زمین می باشیم و این می تواند زمینه ایجاد توسعه اقتصادی در گرگان باشد .

خاکی در پایان به اهمیت هفته ولایت ودو عید سعید قربان و غدیر اشاره کرد و گفت: ما هرچه داریم از ولایت است و پاسداشت و گرامیداشت هرآنچه که آنان به یادگار گذاشتند وظیفه ماست و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان موظف اند برنامه هایی در خور این هفته برگزار نمایند و سادات کارمند خود را تجلیل نمایند و این هفته باید نماد ولایتمداری و ولایت پذیری ما باشد .

وی در خاتمه به اهمیت انتخابات آتی اشاره کرد و گفت : هدف ما برپایی انتخاباتی قانونی ، پرشور و بدون حاشیه می باشد ومدیران دستگاه ها نیز نباید باید بر له و علیه هیچ یک از کاندیدا موضع گیری نمایند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

دیدگاه