دکتر جرجانی شهردار کردکوی در عیادت از دومدیر رسانه ای و فرهنگی شهر: تعامل و هم‌افزایی اصحاب رسانه و گروه‌های فرهنگی شهر با شهرداری برای امیدبخشی و نشاط اجتماعی به ویژه نسل جوان لازم است

کدخبر:۶۹۹۲۷

البرزگلستان/ دکتر جرجانی شهردار کردکوی  به همراه حسین مصدق رئیس  کمیسون فرهنگی شورای شهر و کارکنان شهردار با  مدیر گروه خبری البرز گلستان و منوچهری مدیر کانون موسسه غوغای مهر دیدار داشتند.

دکتر جرجانی در این نشست گفت :هم اصحاب رسانه و هم شهرداری از یک وجه مشترک برخوردار هستند و آن ارتباط روزمره با زندگی مردم در تمامی سطوح است.

وی افزود: تعامل و هم‌افزایی اصحاب رسانه و گروه‌های فرهنگی با شهرداری برای چگونگی توسعه خانه فرهنگ و رسانه شهر و امیدبخشی و نشاط اجتماعی به ویژه نسل جوان، ارتقاء هویت ملی  یکی از مواردی است که می‌تواند پیگیری شود.

مدیر رسانه البرز گلستان گفت :

نگاه رسانه‌ها به شهر باید نگاهی مشاوره‌ای و راهگشا باشد، زیرا شهردار نماینده ما در شهر است و نگاه دیگران به این شهر نتیجه عملکرد ما است. بر این اساس ما نسبت به نگاهی که از شهر ارائه می‌دهیم مسئولیت داریم و در این راستا باید به یکدیگر کمک کنیم تا تصویری در شأن شهر کردکوی را ترسیم کنیم. شهرداری باید بسازد و ما منعکس کنیم در مجموع رسانه‌ها بایددرنشان‌دادن زیبایی‌ها اهتمام بیشتر داشته و انعکاس نقص ها را کم‌رنگتر کنند.

همچنین علی رضا منوچهری از مجریان توانمند گلستان مدتی در بستر بیماری هستند توسط شهردار و اعضای شورای شهر وکارکنان شهرداری عیادت شدند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه