معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان: در زمینه وحدت اقوام و مذاهب استان زبانزد همه مسئولین نظام است

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استان گلستان مثال عینی دموکراسی در کشور است و همه گروهها و طیف های سیاسی بدون هیچ گونه هنجار شکنی و قانون گریزی، به فعالیت خود مشغولند.

“علی اصغر طهماسبی” در نشستی که با نمایندگان اقوام استان برگزار شد، اظهار کرد: گلستان جدا از ظرفیت بالا در حوزه سیاسی و پویایی تشکل های سیاسی و مدنی، در زمینه وحدت اقوام و مذاهب نیز زبانزد همه مسئولین نظام است.

وی ادامه داد: بحمدالله با نگاه مثبت و وحدت آفرین آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان همه اقوام و برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم زندگی مسالمت آمیز و برادرانه ای دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۵ حزب سیاسی در استان داریم که ۱۵ درصد آنها شناسنامه دار هستند و متأسفانه برخی از این تشکلها با سابقه فعالیت طولانی و بیش از یک دهه هنوز اقدام به شناسنامه دار نمودن تشکل خود ننموده اند.

وی اضافه کرد: از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید نگاه ما در استان این بوده که ضمن پویایی محیط سیاسی، همه احزاب سیاسی را در استان شناسنامه دارکنیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امروز دولت تدبیر و امید نگاه مثبت و متفاوت از گذشته ای به حوزه اقوام دارد و حضور اقوام و مذاهب را در جای جای کشور فرصت و ظرفیت می دانیم.

در این جلسه که با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور برگزار شد نمایندگان اقوام استان به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه