- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دبیر کل خیرین سلامت کشور در دیدار با خیرین سلامت گلستان خواستار ایجاد یک اتحادیه بین المللی با همکاری کشورها و قومیتها جهت حل معضلات جامعه بشری شده است

مدیر کل مجمع خیرین سلامت کشورعملکردمستکبران دردنیا باعث بی معنا شدن انسانیت در دنیا می شود.

به گزارش گروه خیرین سلامت و بهداشت درمان پایگاه خبری البرز گلستان سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل خیرین سلامت کشور امروز در دیداری با مدیر عامل خیرین سلامت گلستان و فرماندار کلاله و مدیر مسئول گروه خبرالبرز گلستان وهئیتی از خیرین سلامت استان گلستان حضور پیدا کردند و طی سخنانی ضمن اهمیت نقش مردم در امور خیرین سلامت گزارشی از آخرین وضعیت مجمع خیرین سلامن کشور ارائه نمودند.
وی در ابتدا ضمن مبارک خواندن این ایام اظهار نمودکه: خوشحالم از اینکه می ببینم فرزندان این نظام و کشور در همه جا فعالندو زحمت می کشند.
وی مردم ایران را مردمی با وفا و شریف که همانند آنان نداریم نامید وابراز داشت : الحمدالله همه چیز مهیا می باشد برای خدمت به بندگان خدا که این خدمت از خیلی از عبادات بالاتر است.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن اهمیت خواندن حضور در امور مجمع خیرین سلامت تصریح نمودند : به حمد الله خداوند شما را شایسته دانسته که در این صراط و راه قدم برداشته اید . و انشاالله بتوانیم در آینده نزدیک معضلاتی که درهمه جوامع می باشد را با دست پرتوان شماها حل کنیم .
وی در ادامه ضمن نکوهش و محکوم کردن مستکبران دردنیا عملکرد آنان را باعث بی معنا شدن انسانیت در دنیا دانست.
سید رضا نیری ضمن محکومیت کشتار مسلمانان در کشورهای یمن و سوریه و عراق و بروزاتفاقات تلخ و سهمگین در دنیا را به نوعی دوری از انسایت خواند.
وی مجددا ضمن مهم خواندن جایگاه وموضوع خدمت به مردم را در پیشگاه خداوند و ائمه اطهار بسیار بالا توصیف کرده وبیان داشت : سرمایه های انسانی را که ما در طول ۸ سال دفاع مقدس از دست داده ایم سرمایه های گرانقدری بودند.که حضور آنان در این زمان به عنوان مدیران این جامعه می توانستد بسیار موثر باشد.

وی حضورهمه مسئولین در حال خدمت در نظام را مدیون خون شهدا و جانبازان دانست.

۲۰۰شعبه خیرین سلامت با قریب ۶۰هزار خیر سلامت و ساخت بیش از ۲۳۰۰مرکز درمانی و بهداشتی در سطح کشور

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور سپس حضور مجدد خود  در عرصه خدمت را از عنایت خداوند متعال و خواست خیرین قبل از انقلاب و مسئولین و شخص مقام معظم رهبری نامید که خواسته به این سازمان ورود پیدا کرده تا سرو سامانی به آن بدهد.
مشاور وزیر بهداشت و درمان کشور ضمن ارائه گزارشی از روند امور خیرین سلامت تعداد شعبات سراسر کشور را ۲۰۰شعبه و تعداد خیرین فعال کشوری در عرصه سلامت راقریب ۶۰هزار نفر و تعداد مراکز درمانی اهم از بیمارستانها و درمانگاهها و خانه های بهداشت را ۲هزار و سیصد مرکز نامبرد.
سید رضا نیری ضمن بیان این مطلب که ما برای خود و کشور خود زاده نشده ایم بلکه برای همه انسانها بدنیا آمده ایم در باره ایجاد یک اتحادیه بین المللی خیرین اعلام نمود: ما باید یک اتحادیه بین المللی تشکیل بدهیم که در این اتحادیه از همه کشورها و قومیتها باشند که دست به دست هم بدهند و معضلات بشریت را حل کنند.
وی در ادامه ضمن سفارش به جلو گیری از موازی کاری بیان نمود: شما باید همت کنید که در این جریان خیرین سلامت از یک وحدت رویه و کلام پیروی کنید .
وی همچنین ضمن بیان خاطراتی از حضور در محضر مقام معظم رهبری اظهار داشت : در توفیقی که خدمت آقا بوده ایم بیان فرمودند: فلانی شما باید کاری بکنید که هیچ رنگ بوی دولتی در آن نباشد همانطور که انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با حضور مردم پیش رفته در این امور نیز طرف حساب شما مردم باشند و مردم هستند که می توانند در این امر مهم کار بکنند.
دبیر کل خیرین سلامت کشور در باره این سوال خبرنگار ما که وضعیت فعلی مجمع خیرین سلامت را چگونه ارزیابی می کنید بیان داشتند: ما فکر نمی کردیم در این مدت زمان کوتاه بتوانیم خیرین سلامت را در جامعه جا بیاندازیم ولی در همان روزهای اول در شهرستانها و استانها بجای اینکه ما بدنبال کار برویم مردم حضور پیدا کردند و الحمدالله با توجه به تجربه ای که از قبل داشته ایم کارها بخوبی انجام می شود.

وی همچنین معتمدین در خیرین سلامت رااز افراد مذهبی و معتمد مردم و ائمه جمعه و استانداران و خیرین جامعه نام برد که کارها را بادست خودشان و با مشورت و نظارت دانشگاهها روی اسلوبی خوبی انجام می دهند.
سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر گل خیرین سلامت کشورانجام صد پروژه در استان چهار محال بختیاری و مرکز شیمی در مانی و پرتو نگاری در بیرجند و احداث مرکز مبارزه با سل در زابل را توسط خیرین سلامت از مهمترین برنامه های خیرین سلامت کشور نام برد.

همچنین در این نشست بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان گزارشی از عملکرد مجمع خیرین سلامت گلستان  ارائه نمودند که مورد توجه و تقدیر دبیر کل مجمع خیرین سلامت گلستان واقع شده است.

IMG_9428 [1]

IMG_9411 [2]

 

0 [3]
0 [3]