کی‌روش: مربیان تیم ملی پرتغال همواره رنجانده و تحقیر شده‌اند/ فکر نمی‌کنم فوتبال ما آینده‌ای داشته باشد

به نقل از نشریه آبولای پرتغال، کارلوس کی‌روش معتقد است که پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال که روز گذشته (پنجشنبه) از سمت سرمربیگری تیم ملی پرتغال برکنار شد قربانی جوسازی رسانه‌ها و قضاوت عامه‌پسند آنها شده است، چیزی که گریبان بسیاری از مربیان پیشین تیم ملی پرتغال از جمله خود او را هم گرفته است.

کی‌روش اظهار داشت: تا آنجایی که من به یاد دارم، مربیانی همچون ژوزه ماریا پدروتو، ژوکا ماریو ویلسون، تورس، اومبرتو رابیت، آرتور ژرژ و اکنون پائولو بنتو همگی در تیم ملی شکنجه، تحقیر، رنجانده و به شیوه‌ای ناعادلانه و غیرقابل قبول در معرض قضاوت غیرمنصفانه و عامه‌پسند رسانه‌ها قرار گرفته‌اند.

کی‌روش افزود: تمام مربیانی که با شایستگی و اعتبار سرمربی تیم ملی پرتغال شده‌اند همیشه با بی‌مهری از این تیم بیرون رانده شده‌اند و با این وضعیت فکر نمی‌کنم که فوتبال پرتغال آینده‌ای داشته باشد.

کی‌روش ماه سپتامبر سال ۲۰۱۰ در شرایطی از سرمربیگری تیم ملی پرتغال استعفا کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور حاضر نشدند از او در جنگی که با مسئولان آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال به خاطر آشفته کردن جو رختکن تیم داشت، حمایت کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه