- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بررسی شد: شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

کدخبر:۶۸۴۱۲

با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

البرزگلستان شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بررسی شد

بمنظور بررسی و تقویت شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سالانه، جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل، معاونین و روسا و کارشناسان ستادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، هدف از ارزیابی عملکرد را، ارزیابی اهداف پیش بینی شده از نگاه برون سازمانی جهت شناخت بهتر کاستی ها و تنظیم برنامه های بهتر و ایجاد انگیزه و فضای رقابتی بین دستگاهها بیان کرد.

نادر فرهمندپور گفت: بهره وری، سلامت اداری و رضایتمندی مردم و خدمات الکترونیک سه محور مهم ملی در شاخص های عمومی سال ۱۴۰۱ است و در بخش شاخص های اختصاصی که عملیات اجرایی دارند نیز عملکرد دستگاه براساس میزان تخصیص اعتبارات سنجیده می شود.

عادل مصدقی مدیرکل هم تاکید بر اجرای دقیق این شاخص ها داشت و افزود: با توجه به گستردگی و شرایط سخت کاری مجموعه در تمام فصول سال و انتظارات مقامات ارشد استانی و سازمانی و نمایندگان مجلس؛ کسب جایگاه برتر اهتمام ویژه را می طلبد.

ارائه گزارشی از ارزیابی سال گذشته اداره کل بخش اول این جلسه را تشکیل داد.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]