- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: ۲۲ هزار و ۳۷۲ زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر زائرین به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

کدخبر:۶۸۲۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: ۲۲ هزار و ۳۷۲ زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر و همزمان با اجرای طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی زائرین به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

عادل مصدقی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: تعداد زائرین مرز مهران ۱۶ هزار و ۷۲۶ نفر بوده که با ۹۴۷ دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران و زائرین حرم رضوی ۵۶۴۶ نفر بودند که طی ۴۷۰ سفر به مشهد مقدس رفتند.

به گفته وی، طرح جابه جایی زائرین کربلای معلی و مشهد مقدس در کمال آرامش و با کمترین دغدغه ها و مسایل و تعامل و هماهنگی مسوولان استانی و همکاری صنف حمل و نقل بخش مسافر در استان به پایان رسید.

 

وی ادامه داد:حضور مستمر همکاران در نمایندگی پایانه های مسافری مرز مهران و گرگان و گنبد و همچنین مشهد، آماده باش گشت های راهداری و ترابری در ورودی های استان بویژه در نقاط پرتصادف، بازدید ها، کنترل ها و نظارت های فنی شبانه روزی از مهمترین اقداماتی بوده که در روند آرام و بدون حاشیه جابه جایی زائرین تاثیر داشته است.

انتهای خبر

راه روستایی مرزی گلستان مراوه تپه آسفالت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با آسفالت قطعه انتهایی محور روستایی مراوه تپه- بسطام دره – دادلی غزنین، روستای مرزی استان در شمال شرق مراوه تپه در سال جاری از راه مناسب و آسفالته بهره مند شد.

جلینی کرد روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: طول این قطعه ۹ کیلومتر بوده که با صرف ۲۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی آسفالت شد.

به گفته وی، طول کلی این مسیر روستایی بدون آنتنی ها (مراوه تپه- بسطام دره – دادلی غزنین) ۳۱ کیلومتر است که با اتمام آسفالت آن یک روستا و ۳ پاسگاه مرزی منطقه نیز از راه مناسب برخوردار شدند.

وی اظهارداشت: عملیات اجرای آسفالت این قطعه از محور از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داشته است.

روابط عمومی

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]