معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان : تشکیل کمپین نشان از کیفیت نامناسب محصولات ایرانخودرو است / تولیدات داخلی بی کیفیت توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند

به گزارش گروه خبر البرز گلستان سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان امروز با حضور طهماسبی معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان شعبانی معاونت پیشگری دادگستری استان و سیفی مسئول کمیته و مدیران دستگاههای اجرائی ذیربط و خبرنگاران در سالن اجتماعات شماره ۲استانداری برگزار گردید.

در این جلسه علی اصغر طهماسبی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در ابتدا ضمن بیان این جمله که تا زمانی که در حد شعار می باشیم وضع بهتر از این نخواهد شد بیان داشت : شعار اقتصاد مقاومتی و خد کفائی را بدهیم ولی در عمل هیچ اتفاقی نیافتد .
وی اولویت اول مبارزه با قاچاق ارز و کالا را در مرحله اول پیشگری نامید و مبارزه را تنها راه کافی ندانست و آموزش از طریق رسانه ها و سایت ها یکی از این راه حلها نام برد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ضمن درخواست از مدیران در افزایش اطلاعات خود و همکاران و از آنان خواتس نقش مردم را پر رنگ و از سمن ها و علما و مساجد را در این امر مبارزه فعال کنند .
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از مدیران خواست که نقش سرمایه گذاران را منفی نکنید و از تجارب آنان بهره مند شوید .
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان،سپس در باره کمپین مبارزه با نخریدن  خودرو از ایران خود رو ابراز داشت : در کمپین نخریدن از ایران خود رو و اقعا که ایران خود رو ماکیفیت ندارد و اگر تولیدات داخلی ما این چنین باشد نمی شود با تولیدات خارجی مقابله کرد.
و در ادامه خواستار ارتقاء سطح دانش و اطلاع رسانی گروه هدف و ایجاد واحد جمع آوری گزارشات شد .
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از تولید کنندگان داخلی خواست از استانداراد سازی محصولات و نظارت و بازرسی ناراحت نشوند ضمن انکه از مدیران زیر مجموعه استانی خواست بر زیر مجموعه خود نظارت و بازرسی مستمر داشته باشید تا آلودگی کمتر شود.
طهماسبی سپس خواستار جدی گرفتن و شناسنامه دار کردن انبارها و مراکز نگهداری از کالا .انبارهای غیر مجاز را یکی از مراکز فرار از مالیات و نگهداری قاچاق کالا نامید.
وی ضمن تاکید مجدد به مدیران استان که در آموزش همکاران خود غافل نباشند اظهار داشت :که بعضی از نیروها آمادگی و آموزش لازم راندارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه افزود: دستگاهها از خودشان آسیب ها را شناسایی کنند .و ما نمی توانیم روی ناظر ناظر بگذاریم .
وی در خاتمه خواستار سریع منفک شدن اداره اموال تملیکی از استان مازندران و ایجاد این اداره در استان گلستان شد.

IMG_9441

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۴ ب.ظ

دیدگاه