بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان خبرداد: مجمع خیرین سلامت همپای دانشگاه در احداث و تکمیل بیمارستان حضرت رسول کلاله

به گزارش گروه خیرین سلامت و بهداشت و درمان پایگاه خبری البرز گلستان بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما ضمن اعلام افتتاح درمانگاه و مرکز بهداشتی درمانی شماره یک علی آباد کتول از پیگیری مجدانه خیرین سلامت شهرستان کلاله علی الخصوص فرماندار آن در افتتاح فاز دوم بیمارستان کلاله خبر داده است .

بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت ضمن تشکر از برزگر فرماندار شهرستان کلاله بخاطر پیگیریها و خدمات ارزنده وی در احداث یک طبقه از فاز دوم بیمارستان کلاله از حاج یحیی روحی و شورای خیرین سلامت شهرستان به جهت همکاری و خدمات صادقانه در این امر خداپسندانه  تشکر وقدر دانی نمود .وی همچنین تصریح کرد بعد از تحویل پروژه بیمارستان  تجهیزات پزشکی و درمانی  آن توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می گردد.

بزرگمهر همچنین از افتتاح طرح مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک  شهرستان علی آباد کتول  که توسط دوتن از خیرین سلامت این شهرستان بنامهای حاج رضا کردکتولی و حاج سلیمان محمدی  خبر داد و از افتتاح و بهره برداری  آن طرح خیری در هفته دولت سال جاری اطلاع داد.

وی درادامه تاکید کر د: با توجه به فرهنگ غنی زکات و امور خیریه و ساختن در مانگاهها و مراکز بهداشتی توسط خیرین سلامت از استقبال خوب و عالی خیرین سلامت در سطح استان گلستان اطلاع داده است .

بزرگمهر تصریح کرد : همه روزه خیرین زیادی جهت کمک در راستای امر ساخت مراکز درمانی و بهداشتی اعلام آمادگی می نمایند و خوشیختانه با توجه به افراد نیکوکاری که در سطح استان در این امر خداپسندانه شرکت می کنند بزودی شاهد احداث پروژه ها و طرح های مختلفی توسط همین خیرین سلامت می باشیم .

مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان  درخاتمه ابراز داشت: با توجه به اعمل نیک خیرین سلامت و استقبال گرم آنان در این امر و انجام مساعدتهای نقدی و غیر نقدی به مجمع خیرین سلامت در صورت درخواست خیرین سلامت در این امر و ارائه مستندات طی نامه ای به امور مالیاتی از اظهار نامه مالیاتی که به آنان تعلق می شود کسر می گردد.

IMG_3499IMG_3494

IMG_3525IMG_3754

IMG_3756IMG12570721

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه