مدیر اموزش و پرورش گرگان در اجلاس تهران : رویکردها و استراتژیهای اعلام شده از سوی وزیر منطبق با اصول علمی بوده

نصرالله کشیری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان که به تازگی در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور حضور داشته اند به نمایندگی از مدیران آموزش و پرورش استان گلستان سخنانی ایراد نمودند

که مورد توجه مدیران عالی وزارت علی الخصوص وزیرآموزش و پرورش دکتر فانی واقع شده است .

کشیر ی در سخنانشان در باره وزیر آموزش و پرورش و رویکردهای ایشان به مسئله تعلیم و تربیت عنوان داشتندکه : رویکردها و استراتژیهای اعلام شده از سوی وزیر منطبق با اصول علمی بوده و به رویکردهای برنامه ریزی عالمانه معتبر است.

مدیر آموزش و پرورش گرگان در ادامه افزود :اهداف اعلام شده روانی لازم جهت فهم استراتژی های مطرح شده بمنظور همیاری و همزبانی و ایجاد همدلی برخودار است.

نماینده مدیران آموزش و پرورش استان گلستان در اجلاس به بررسی در خصوص ۴سیاست اصلی وزارت پرداخت و نسبت به سیاست بودجه ریزی عملیاتی اذعان داشت : انجام بودجه ریزی عملیاتی نیازمند بررسی دقیق و فعالیتها و محرکها ی هزینه ومراکز هزینه بوده و اینکه روشهای تخصیص منابع می بایست منطبق با اصول علمی در مدارس انجام گیرد بهتر است تا از روش بها یابی مبتنی بر فعالیت و یا سایر روشهای موثر مالی استفاده گردد.

وی در ادامه ضمن بیان عملکرد استان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و کار آمد نمودن منابع با طراحی مدل مفهومی و مکانیزه نمودن یپیش ساماندهی مطالبی بیان داشتند.

نصرالله کشیری نماینده مدیران آموزش و پرورش استان در شورای معاونین و استان گلستان در پایان با اشاره به پژوهش انجام شده بر مبنای مدل کیفیت جامع به بررسی اجمالی وضعیت اموزشی گرگان واستان پرداخته و عوامل ریشه ای چالشهای آموزشی را برشمرد و ادامه داد: یکی از علت های اصلی ناکارآمدی آموزش در سطح شهرستان گرگان را تراکم بالای دانش آموزی و کمبود فضای مطلوب و تخریبی و دوشیفت بودن مدارس عنوان داشت و عبور از این وضعیت نیازمند توجه در خور و شایسته در سطح ملی می باشد.

persiangraphic_XCHW_8015

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ

دیدگاه