بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد: در آستانه شب‌ یلداتوزیع «مرغ رایگان» برای مددجویان  گلستانی

کدخبر:۶۶۷۹۱
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

البرز گلستان/توزیع «مرغ رایگان» برای مددجویان  گلستانی در آستانه شب‌ یلدا

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۲۳ تُن مرغ منجمد رایگان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای مددجویان تحت حمایت استان گلستان در حال توزیع است.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اعلام توزیع مرغ منجمد رایگان برای خانواده‌های تحت حمایت، گفت: در آستانه شب یلدا بیش از ۲۳ تُن گوشت مرغ منجمد اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تأمین معیشت خانواده‌های تحت حمایت استان در حال توزیع است.

وی افزود: این میزان گوشت مرغ با اولویت خانواده‌های دارای بیماران خاص، صعب العلاج، زمین‌گیر، و خانواده‌های پرعائله که توسط مددکاران کمیته امداد شناسایی شده اند در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: براین اساس سهمیه برای خانواده ۱ نفره یک عددمرغ، خانواده های ۲ و۳ نفره دو عددمرغ و برای خانواده های ۴ نفره به بالا نیز ۳ عدد مرغ تخصیص داده می شود.

بابایی  تصریح کرد: ارزش این میزان گوشت مرغ منجمد بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و بابرنامه ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن، بین مددجویان توزیع می شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵ ب.ظ

دیدگاه