- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :۱۷شهریور نقطه عطف شهادت طلبی و جهاد فی سبیل الله در نهضت اسلامی ایران است.

۱۷شهریور نقطه عطف شهادت طلبی و جهاد فی سبیل الله در نهضت اسلامی ایران است.
به گزارش گروه فرهنگ و ایثار پایگاه خبری البرز گلستان حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت ۱۷ شهریور سالروز شهادت هزاران تهرانی انقلابی که در میدان ژاله سابق و لاله فعلی که به نام جمعه سیاه مشهر شده است اظهار نموده است : اوج فرهنگ ولایت پذیری در مردمی ایران است که در مکتب تشیع پرورش پیدا کرده اند.

وی تاکید کرد:۱۷شهریور نقطه عطف شهادت طلبی و جهاد فی سبیل الله در نهضت اسلامی ایران است.
وی در ادامه افزود:مردم و توده عوام رهبر نهضت اسلامی را ندیده پسندیده بودند و آنگاه که حکومت نظامی پادشاهی اعلام گردید روحانیت مبارز فرمان امام مبنی شکستن ابهت شاهنشاه و دستگاه حاکم و ظالم را مردم اعلام کردند و مردم که تابع ولایت علوی بودند و از نهضت حسینی بهره بردند برای نجات کشور و حیثت خود و بحکم مرجع و رهبر خود به خیابانها ریختند و باروحیه شهادت طلبی به مبارزه سخت پرداختند و در این روز رژیم پهلوی لکه ننگینی را بر دامان تارخی حاکمیت خود بجا گذاشت. و کثیری از مردم در کلانشهرها به شهادت رساند که البته همین خونها انقلاب را به پیروزی رساند.
روحیه انقلابی بجامانده ۱۷شهریور با تقویت مبانی اعتقادی؛ترویج روحیه شهادت طلبی و انقلابی و ولایت مداری مردم قابل تحقق است.
و نمونه آن میتوان به خاموش کردن فتنه ۸۸و ریشه کن کردن جریان کودتای فتنه سبز اشاره کرد.
مردم بی حرمتی به ساحت عاشورا برنتابیدند و بابصیرت تمام در حمایت از انقلاب و امام و رهبری مجاهدانه به مبارزه علیه طراحان و عوامل خارجی و داخلی پرداختند.
این روحیه مبتنی بر عقیده دینی و انقلابی و تبعیت از امام مسلمین باید هرچه بیشتر تقویت گردد.

0 [1]
0 [1]