- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

راهداران گلستانی آماده راهداری زمستانی شدند/ شماره شبانه روزی ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ وتلفن گویای ۱۴۱ آماده اعلام وضعیت راهها

کدخبر:۶۶۵۴۴

البرز گلستان /با ورود سامانه بارشی از امشب به استان:
راهداران گلستان آماده راهداری زمستانی هستند
با برگزاری دومین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، راهداران و عوامل راهداری ستادی و شهرستانی استان،هماهنگی و آمادگی خود را برای انجام عملیات راهداری برای برف امشب و شرایط ناپایدار جوی اعلام کردند.
طیق الگوهای دمایی و بارشی رسیده از مراکز معتبر هواشناسی کشور، شرایط برای بارش برف طی بازه زمانی امشب تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان گلستان دور از انتظار نخواهد بود و رانندگان برای امشب تا صبح فردا برای گذر از جاده های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
براساس گزارش روابط عمومی، در دومین جلسه شورای اداری اداره کل وضعیت بی سیمی و رادیویی و تجهیزات راهدارخانه ها، میزان خرابی، استهلاک، وضعیت سخت افزاری و بازسازی ماشین آلات راهداری ستادی و شهرستانی بررسی شد.
عادل مصدقی مدیرکل از روسای ۱۱ شهرستان تابعه و معاونت و عوامل ستادی راهداری خواست که تا ۲۰ آذر ماه جاری که زمان شروع رسمی راهداری زمستانی در کشور است، روزانه مسایل مالی و فنی ماشین آلات راهداری را، بررسی تا فعالیت های راهداری بدون دغدغه انجام شود.
به گفته وی، برای عملکرد موثر و با بهره وری بالا در برابر سامانه های بارشی که به یکباره وارد استان می شوند، حضور و استقرار اکیپ ها و گشت های راهداری ضرورتش بیشتر از مواقع عادی جوی است.
مصدقی، همچنین به استفاده از ظرفیت دهیاری ها، بخشداری ها، فرمانداران و پیمانکاران در این مواقع تاکید کرد.
هم استانی ها و کاربران جاده ای گلستان جهت اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان در طول شبانه روز می توانند با مرکز مدیریت راههای اداره کل با شماره ۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ تلفن گویای ۱۴۱ تماس داشته باشند.
طول راههای گلستان بالغ بر ۵۲۵۰ کیلومتر است که حدود ۱۷۰۰ کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است و طرح راهداری زمستانی در ۳۶۰۰ کیلومتر از آنها درحال اجراست.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]