تجری مسئول بسیج رسانه گلستان اعلام کرد :۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثاررسانه ای وهفته دوم دی اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

کدخبر:۶۶۴۹۲

البرز گلستان/محمدمهدی تجری مدیر بسیج رسانه استان گلستان  روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: اصحاب رسانه گلستان تا ۲۰ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

به گفته وی هر خبرنگار می‌تواند در هر حوزه گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست، سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۶۰ اثر مکتوب و چندرسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ارسال شد.

تجری افزود: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان دی ماه امسال در گرگان برگزار می‌شود.

 

رییس بسیج رسانه‌ گلستان گفت: موضوع تقریب مذاهب بخش ویژه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوده و اصحاب رسانه آثار خود را در قالب یادداشت و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان ۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ابوذر عنوان کرد.

ولی‌الله شهابی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان؛ رسالت در پیام رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری را جزو محورهایی مهمی در این جشنواره برشمرد‌ و اظهار کرد: فلسفه وجودی نام ابوذر در جشنواره ابوذر آمیخته با این مفاهیم است و امید داریم اصحاب اندیشه و رسانه در این مسیر اهتمام جدی داشته باشند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان ادامه داد: محورهای یازده‌گانه را برای این جشنواره پیش بینی کردیم که شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار را می‌توانیم نام ببریم.

شهابی بیان کرد: ۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار است و اختتامیه جشنواره ابوذر هفته دوم دیماه برگزار می‌شود.

حمید فرشیدنیا، مسئول دبیرخانه این رویداد نیز در این نشست اظهار کرد: ۹۶۰ اثر در سال قبل به جشنواره ارسال شد که ۸۰۰ اثر پذیرفته شد است.

وی بیان کرد: امسال تاکنون در حوزه مکتوب ۶۸ اثر در بخش مکتوب و ۹۴ اثر در بخش چند رسانه‌ای به جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۵ ب.ظ

دیدگاه