از سوی گروه خبری البرز گلستان انجام شد:اهدای بیش از ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهرستان کردکوی

کدخبر ۶۶۴۷۲

البرز گلستان/همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اهدای بیش از ۲۰۰ جلد کتاب از سوی گروه خبری البرز گلستان  به کتابخانه عمومی شهرستان کردکوی

به مناسبت هفته کتاب و کتابخانه افتخاری مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی البرز گلستان و نشریه صبح گلستان طی دیداری با سلیمی رئیس  اداره کتابخانه عمومی شهرستان با بیان نقش کتاب و کتابخوانی درجامعه که موجب تحول بنیادی در بین تسل جوان می شود گفت :کتاب به عنوان تنها خوراک فکری که می تواند در مسیر زندگی به انسانها کمک خواهد کرد تا هم مسیر صحیح خودرا پیدا کند و هم در خدمت به جامعه خود مفید و مثمر ثمر باشد.

در ادامه سلیمی خورشیدی رییس اداره کتابخانه های شهرستان کردکوی ضمن تقدیر لز گروه خبری البرز گلستان بواسطه انعکاس اخبار کتابخانه ها در استان و شهرستان حضوررسانه ها را بعنوان یک بازوی اجرایی برای انعکاس فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور رسانه ها در این امر انشالله خیرین در امر اهدای کتاب پیشقدم شوند تا این گنجینه های ماندنی در جایگاه واقعی خود حفظ شود.

همچنین جهت کمک به امر کتابخوانی بیش از ۲۰۰ جلد کتاب جهت استفاده عموم از سوی گروه خبری البرز گلستان به کتابخانه عمومی شهرستان اهدا شده است.

وی در ادامه گفت :کتابخانه عمومی کردکوی دارای ۴ کتابخانه فعال و یک پروزه در حال ساخت دارد که دارای ۱۷۰۰ عضو فعال و بیش از ۳۵۰۰۰ نسخه کتاب دارد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

دیدگاه