- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دیدار باخانواده شهید ۵ آذر۵۷ گرگان:خدمتگزاران به مردم برای موفقیت در مسیر خدمت نیازمند دعا و حمایت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند

کدخبر:۶۶۴۴۶

البرزگلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولان و مردم نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه در دیدار با مادر معظم شهید حجت اله عباسی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راه خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران به کار می بندیم، گفت: خدمتگزاران به مردم برای موفقیت در مسیر خدمت نیازمند دعا و حمایت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و ما اعتقاد داریم آن جا که دعا استجابت می شود نزد خانواده شهداست به همین دلیل احساس نیاز می‌کنیم در این دیدارها هم از ارواح شهدا و خانواده‌های آنها معنویت بگیریم و هم احساسمان بر این است که این کاری که انجام می‌دهیم کار پراجری است.

وی ادامه داد: سرکشی مسئولان به خانواده‌های شهدا نشانگر این است که آنان به یاد کسانی که در راه وطن جانفشانی کرده‌اند هستند و این مایه دلگرمی خانواده‌های شهداست.من هیچ انتظاری از مردم ندارم جز این که راه شهدا را ادامه دهند و آرزوی سلامتی برای خدمتگزاران به اسلام و کشور و همه مردم را دارم.

وزیری افزود: خانواده های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

وی هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز دانست و افزود: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.

شهید حجت اله عباسی در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۳۲ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۷ در میدان امامزاده عبدالله گرگان بر اثر اصابت گلوله هنگام درگیری با نیروهای رژیم منحوس پهلوی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]