- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد

کدخبر:۶۶۴۲۶

رسیدگی به ۱۰۷۵۹ فقره پرونده د ر۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱)

البرزگلستان/   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد وگفت: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفین علاوه بر محکومیت؛ به چزای نقدی به جزای غیر نقدی (نصیب پارچه محکومیت ، توبیخ کتبی ، درج در پرونده ، ضبط کالا و …) ، محکوم شده اند.

.به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان

تقی حسام گفت : از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان گلستان مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد بیشترین تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات ؛ عدم درج قیمت ۱۹۲۱ فقره پرونده وگرانفروشی۱۳۶۵ فقره پرونده و همچنین تعداد ۱۷۲۶ فقره پرونده مربوط به عدم رعایت مقررات بهداشت محیط از سوی اماکن عمومی می باشد.

عضوشورای قضائی استان اعلام کرد:متخلفین علاوه بر جرائم غیر نقدی( یک تریلیون و یکصدوشصت و هفت میلیارد و ششصد و چهل و دو میلیون و دویست و دو هزار و سیصد وبیست و پنج ریال (۳۲۵/۲۰۲/۶۴۲/۱۶۷/۱)جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

وی ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی و درمانی را بصورت حضوری و یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت،معدن وتجارت یا با تلفن۱۴۹۰به دانشگاه علوم پزشکی گزارش نمایند.

انتهای خبر

 

0 [1]
0 [1]