طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان: برای گازرسانی به خانواده‌های محروم استان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت گازگلستان به این امرتخصیص یافت

کدخبر:۶۶۳۱۵

اعتبار۵۰ میلیارد ریالی شرکت گازاستان گلستان برای گازرسانی به خانواده‌های محروم

البرزگلستان/مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: درراستای مسئولیت اجتماعی وحمایت ازاقشارمحروم وکم بضاعت معادل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای گازکشی ویژه خانواده‌های محروم در استان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، وی افزود: در راستای اجرای طرح رایگان لوله کشی داخلی گاز املاک مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان، هماهنگی های لازم با مدیران فوق انجام شده و از این مبلغ درحال حاضر ۵ میلیارد ریال اعتبار به صورت علی‌الحساب در اختیار کمیته امدادو بهزیستی استان قرار داده شده تا برای گازکشی برای خانوارهای واجد شرایط صورت گیرد.

طالبی ضمن درخواست همکاری رسانه ها در خصوص کمک به آگاهی و شناسایی مددجویان با اطلاع رسانی جامع افزود:مددجویان تحت پوششی که شرایط لازم را دارند می توانند با مراجعه به سازمانهای ذیربط از این امکان استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت ازاقشارمحروم وکم بضاعت همچون سنوات گذشته روند واگذاری انشعاب رایگان گازبه مددجویان تحت پوشش استان همچنان ادامه دارد وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان یادآورشد:انشعاب رایگان تنها به مددجویانی تعلق می گیرد که تاکنون ازامتیاز انشعاب گازرایگان بهره‌مند نشده اند لذا این عزیزان می‌توانند پس ازدریافت معرفی‌نامه ازنهاد ذیربط و ارائه آن به ادارات گازاستان برای یکبار از امتیاز مربوطه بهره‌مند شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه