همزمان با برگزاری دوره آموزشی داوری تکواندو ویژه بانوان در دانشگاه پیام نورگلستان ،حضور معاون وزیر و مدیر کل ورزش و جواتان در این دانشگاه

کدخبر:۶۶۱۰۲

البرزگلستان/مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان در دانشگاه پیام نور استان گلستان حضور یافت و از برنامه ها و امکانات این دانشگاه بازدید کرد.

همزمان با برگزاری دوره آموزشی داوری تکواندو ویژه بانوان در دانشگاه پیام نور استان گلستان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در این دانشگاه، از برنامه ها و امکانات این دانشگاه بازدید و با رئیس دانشگاه، دانشجویان و هنرآموزان دیدار و گفتگو کرد.

 

دکتر اسماعیل نادری، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در این بازدید ضمن خیرمقدم به ایشان،به توجه ویژه¬ی این دانشگاه بر حفظ و ارتقا سلامت بانوان بعنوان بخش تاثیر گذار برجامعه اشاره کرد و افزود: اختصاص زمان مناسب تمرینی برای ورزش بانوان، برگزاری رقابت های ورزشی متناسب باروحیات و توانمندی آنان، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی ویژه بانوان با هدف آگاهی بخشی از سلامت جسم و روح، توجه به تفاوت در نیازهای جسمی و روانی بانوان در ورزش از جمله برنامه های اجرایی در این دانشگاه می باشد.

 

وی با تاکید بر تعامل نزدیک دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان دو پروژه ورزشی ناتمام در دست احداث دارد که در صورت مساعدت مسئولین ورزش کشور جهت تکمیل آن، بر سرانه ورزشی استان افزوده خواهد شد.

دکتر کاظمی پور نیز در ادامه در بحث ورزش بانوان عنوان کرد که برای تغییر در رفتار باید نگاهمان را تغییر بدهیم و به استناد نتایجی که رقم می خورد به اعتقاد قلبی برسیم که بانوان توانمندی داریم و به این نتیجه برسیم که نقش آفرینی زنان به مراتب بیشتر است . همچنین زمان حضور بانوان در ورزشگاه ها جهت تماشای مسابقات ورزشی را یکی ازبهترین زمان ها جهت سپری شدن اوقات فراغت شان قلمداد کرد .

 

ایشان تأکید کرد که منبع درآمد هر استان باید در خود استان و برای ورزش استان هزینه شود وحتی یک ریال هم در جای دیگر استفاده نشود.

 

گفتنی است این دیدار با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و مدیران ستادی و تنی چند از روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه