حاجی نجفی مدیر شرکت آژانس هوائی گلستان گشت زمرد: امکان اقامت حداقل برای ۱۰۰۰نفر گردشگر در جهت گسترش جذب گردشگری داخلی و خارجی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان به همت شرکت آژانس هوایی گلستان گشتان زمرد جلسه هم اندیشی و هم گرائی در پیشرفت صنعت گردشگری استان گلستان با حضور امیری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان و تعدادی از مدیران استانی و شرکتهای خدماتی ومدیران آژانس های هوائی ومتخصصان در دفتر این شرکت برگزار شد .
حاجی نجفی مدیر شرکت آژانس هوائی گلستان گشت زمرد در ابتدا در باره نحوه جذب توریسم دراستان وجاذبه گردشگری استان گلستان ابراز نمود: این استان یکی از مناطق مهم گردشگری کشور است ضمن اینکه هم از جهت موقعیت جغرافیایی و طبیعی و هم از جهت خصوصیات مردمی و انسانی و فرهنگها با فرهنگی کاملا برجسته و ممتاز می باشد.
وی ضمن بیان این جمله که جاذبه های گردشگری گلستان متاسفانه ناشناخته می باشد تاکید کرد:یکی از خصوصیات برجسته استان گلستان عبور سالیانه میلیونها نفر مردم مسافر مشتاق امام رضا (ع) می باشد که ایجاد اسکان برای این زائران می تواند به بهبودی اوضاع عمومی منجر شود وحداقل امکان اسکان حداقل ۲روزه را در استان برای آنان مهیا نمود.
حاجی نجفی مدیر شرکت زمرد با بیان این نکته که امروزه همه مسئولین عالی رتبه کشور عقیده دارند که گردشگری باید توسعه پیداکند و این صنعت رابه یک ظرفیت مناسب برای کشور می دانند اظهار داشت : اگر می خواهیم از ۵ میلیون گردشگر در سال به ۲۰میلیون برسیم با توجه به اینکه سایر کشورها با نرخ ۴/۵درصدی پیش می روند ولی ما باید با نرخ رشد۱۴ درصدی حرکت کنیم یعنی ۳برابر نرخ رشد همه کشورها و برای اینکه بخواهیم به این عدد برسیم نیازمند یک تلاش و اراده ویژه هستیم.
مدیر شرکت آژانس هوائی زمرد گشت گلستان سپس تصریح کرد: ما باید در سند چشم انداز ۲۰ساله کشور در سال۲۰۲۵ میلادی میزبان ۲۰میلیون گردشگر باشیم که در حال حاضر به ۵میلیون گردشگر رسیدیم که در آمد حاصل از چشم انداز۲۰ساله به ۲۵تا۳۵میلیارد دلار خواهد رسید.
وی سپس اهداف شرکت گلستان گشت زمرد را در سه قسمت تقسیم کرد و گفت : اهداف شرکت ما به سه دسته کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود.
وی سپس از اهداف کوتاه مدت خود فروش بلیط داخلی و ارتباط با کلیه شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی و ارتباط با شرکتهای رجا و سفیر و جوبار و انجام تورهای داخلی و خارجی و تورهای زبارتی زمینی و هوایی نام برد
حاجی محمدی در باره در باره برنامه های میان مدت شرکت خود بیان داشت : تلاش در جهت ورود تورهای درمانی از عراق و قزافستان و ایجاد راه اندازی ویس دهی به مسافران و تامین تعدادی خودرو شاسی بلند و تامین برخورداری آحاد جامعه از سفرهای زیارتی با هماهنگی و سرمایه گذاری در بخش های بانکی استان از برنامه ای میان مدت این شرکت می باشد.
وی درباره برنامه بلند مدت شرکت خود از ایجاد و توسعه امکان اقامت حداقل برای ۱۰۰۰نفر گردشگر در جهت گسترش جذب گردشگری داخلی و خارجی و تعامل با آژانس های استان در جهت چارتر کردن هواپیماهای داخلی و خارجی و راه اندازی رستوان هوائی با همکاری مسئولین استان و ایجاد باشگاه هوایی و تشکیل اتاق فکر نام برد.
وی همچنین از برگزاری کلاسهای توجیهی تخصصی با صدور گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۰۲و ارائه خدمات بر حسب رضایت مشتری از موسسه آی کیو اس انگلستان نام برد.
حاجی نجفی در خاتمه در زمینه ایجاد اشتغال در این شرکت اعلام نمود درپایان برنامه کوتاه مدت ۲۰نفر و در برنامه میان مدت تعداد پرسنل و کارمندان این شرکت را به ۴۰نفر و در پایان برنامه بلند مدت به ۱۰۰نفر خواهد رسید که این اشتغال زائی خوبی برای استان خواهد بود.

IMG_9158

IMG_9177

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه