مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران از توسعه فیبر در راستای تامین بستر فیبر نوری در استان خبر داد 

کدخبر:۶۴۸۹۲

اقدام ارزشمند مخابرات منطقه گلستان : سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت فیبر استان

البرز گلستان /مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران از توسعه فیبر در راستای تامین بستر فیبر نوری در استان  سخن گفت .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در هفتمین جلسه شورای مدیران مخابرات ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساختهای مناسب و ماندگار درجهت تامین ارتباطات مخابراتی به روز و با کیفیت در آینده  ، مبنای فعالیتهای کنونی ما در مخابرات منطقه گلستان است افزود: عملیات توسعه  فیبر رسانی به نقاط مختلف استان بر همین اساس است و ابراز امیدواری کرد با اجرای آن  بتوانیم زیرساخت مناسبی را برای آیندگان تامین نماییم تا سرویسهای به روز را بتوان بر روی آن به مشترکان و مردم استان ارائه داد .

وی امکانات  و ظرفیتهای موجود برای توسعه حداکثری مخابرات در استان را ناکافی دانست و تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی مخابرات از لحاظ میزان نقدینگی می بایست از تمامی ظرفیتهای موجود بصورت کاربردی و عملیاتی بهره برد تا اهداف در نظر گرفته شده را محقق نمود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان حمایت استانداری ، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات همینطور شهرداریها و سایر نهادهای مرتبط را در اجرای پروژه توسعه فیبر موثر ونقش آنها را در این زمینه ارزشمند و تاثیر گذار دانست .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۷ ب.ظ

دیدگاه