ربیعی معاون استاندار گلستان تاکید کرد لزوم فراهم شدن زمینه‎های سرمایه‎گذاری خیرین در حوزه سلامت

به گزارش گروه بهداشت و درمان خیرین سلامت پایگاه خبری البرز گلستان، محمود ربیعی صبح امروز در جمع مسئولان و خیرین بخش سلامت شهرستان علی‎آبادکتول با بیان اینکه به جرات می‎توان گفت کمک خیرین به بخش سلامت با ارزش‎ترین فعالیت خیرخواهانه در جامعه است، اظهار کرد: کمک و فعالیت‌های خیرین در امر بهداشت که به عنوان یکی از ضروری‎ترین نیازهای جامعه محسوب می‎شود، بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه تاکنون بخش سلامت در کشور مغفول مانده بود، تصریح کرد: توجه و تاکیدی که تاکنون به بخش سلامت می‎شده، در حد و اندازه و اهمیت این بخش نبوده است، در حالی که وقتی سلامتی را از دست می‌دهیم تازه به این نعمت الهی پی می‎بریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: هر چند نگاه غلطی در جامعه حاکم است که سلامتی را فقط در جسم می‌بینند، در حالی که سلامتی در همه ابعاد وجودی زندگی بشری شامل جسم و روان را در بر می‎گیرد.

این مسئول یادآور شد: هم اکنون در سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» باید برای خدمت بیشتر به مردم و افزایش رفاه اقتصادی جامعه شرایط را برای پس از تحریم آماده کنیم.

ربیعی افزود: ضمن آماده‎سازی زیرساخت‎های لازم برای ورود به دروازه تجارت جهانی و رونق هر چه بیشتر فضای کسب و کار در جامعه، باید آمادگی‎های لازم در مواجه با این تحول را نیز داشته باشیم.

لزوم تدوین نقشه راه توسعه‎ای شهرستان توسط فرمانداری

وی ادامه داد: برای بهره‎گیری از امکانات و منابع موجود باید فرمانداری و مدیران دستگاه‎های اجرایی نسبت به تدوین نقشه راه توسعه‎ای شهرستان خود اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه همه جانبه نیاز به هماهنگی، همت و همکاری همه دست‎اندرکاران شهرستانی اهم از ائمه جمعه و جماعت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ادارات و نهادها و مردم داریم.

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول نیز در این جلسه گفت: تلاش خواهیم کرد که در سال ۱۳۹۵ تحرک در فضای کسب و کار را در این شهرستان رونق ببخشیم.

احمد تجری اظهار کرد: با تلاش همه مدیران شهرستانی در سال آینده شاهد افتتاح پروژه‎های بزرگ‌تری در حوزه شهرستان علی‎آبادکتول خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: برای افزایش مشارکت‎های مردمی، اجتماعی کردن امور و دخیل کردن فعالیت‎ها به دست مردم را به عنوان یک سیاست راهبردی دنبال خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان علی‎آبادکتول نیز در این مراسم گفت: راه‎اندازی و استقرار کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی در این شهرستان که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‎های زیربنایی حوزه سلامت است، این پروژه ضمن دارا بودن تمام تجهیزات سی‎.تی.‎اسکن،‌ هم اکنون مراحل جذب متخصصان نیز آغاز شده است.

محمد کمال‎غریبی اظهار کرد: تمام عملیات هتل‎لینگ این مرکز انجام و دستگاه اکسیژن‎ساز سانترال نیز خریداری شده است.

وی تصریح کرد: بهترین پروژه پلی‎تکنیک فیزیوتراپی و رادیولوژی در این مرکز و بیمارستان مستقر شده است./منبع فارس

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۸ ق.ظ

دیدگاه