- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون امور مجلس رئیس جمهور در رژه هفته دفاع مقدس گلستان : نیروی انتظامی جان بر کف در  حفظ امنیت کشور ایستاده است/ اجازه نمی‌دهیم کشور در اسارت باشد

کدخبر:۶۴۷۲۵

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

نیروی انتظامی جان بر کف در  حفظ امنیت کشور ایستاده است/ اجازه نمی‌دهیم کشور در اسارت باشد

البرزگلستان/معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی جام برکف ایستادند تا در کشور ما امینت وجود داشته باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی جام برکف ایستادند تا در کشور ما امینت وجود داشته باشد.

سید محمد حسینی صبح امروز در صبح امروز در رژه ۳۱ شهریور استان گلستان اظهار کرد: اگر توانستیم در حوزه علم و فناوری پیشرفت کنیم به واسطه جام فشانی ایثارگران بوده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور در سازمان ملل سخن می گوید و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را در دست بلند می کند تا سیمای نورانی آن را همه مردم ببیند و مدعیان حقوق بشر  رسوا شوند  به خاطر جانفشانی ایثارگران است.

حسینی بیان کرد:  باید به جایی برسیم که از کیان اسلامی صیانت کنین و  کشورهای مختلف جسارت نکند  به این شکور تعدی داشته باشند.

وی افزود: به واسطه این ایثارگری‌ها است که  رئیس جمهور ما از موضع قدرت  در سازمان ملل  سخن می‌گوید.

این مقام مسئول بیان کرد:  تقدیر و تشکر می کنیم از همه عزیزانی که در نیروی انتظامی و نیروهای مسلح جان برکف هستند و در سیره شهدا قرار دارند.

حسینی بابیان اینکه باید از شهدا در این روز یاد کنیم،افزود: شهید علی سراوانی در استان گلستان به شهادت رسید و نیروی انتظامی جام برکف ایستادند تا در کشور ما امینت وجود داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز به روز بر اقتدار ایران افزوده شود و ما نشان دادیم که کشور نمی گذاریم در اسارت باشد و از سویی دیگر اجازه نمی دهیم که به مظلومین عالم ظلم شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: ما به آموزه های دینی افتخار می کنیم و عمل می کنیم و امید داریم این امینت باعث پیشرفت کشور شود و مردم روز به روز در رفاه بیشتری قرار بگیرند گرچه دشمنان روز به روز به دشمنی خود می افزایند.

حسینی ابراز داشت: این امید را به بخش های انتظامی می دهیم که مسئولان کشور در خدمت مردم هستند و روز به روز تلاش می کنند مشکلات معیشتی مردم کم شود و بتوانیم به اهداف بلند دست پیدا کنیم.

انتهای خبر

 

0 [1]
0 [1]