صدیقه میری شهردار پلدختر تاکید کرد:با توجه به آغاز فصل مدارس ضرورت خط کشی در بعضی مناطق،دریافت مجوز و پرداخت هزینه حفاری توسط ادارات متولی

کدخبر:۶۴۷۰۱

البرز گلستان /شهردار پلدختر در جلسه شورای ترافیک و ستاد استقبال از مهر ،گفت:دریافت مجوز و پرداخت هزینه حفاری پیش از انجام حفر برای ادارات متولی الزامی و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز صدیقه میری شهردار پلدختر امروز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه جاری در جلسه شورای ترافیک و ستاد استقبال از مهر شهرستان پلدختر، اظهار داشت: برخی از تابلوها ترمیم و بعضی ها نصب و آشکار سازی شدند.

 

وی افزود:با توجه به آغاز فصل مدارس در برخی مناطق خط کشی انجام شده و برای سایر نواحی در حال انجام می باشد .

 

شهردار پلدختر با اشاره به انجام نظافت و رنگ آمیزی مبلمان پایانه مسافربری شهری،عنوان کرد:در جلسه گذشته در خصوص رسیدگی و پیگیری وضعیت جایگاه های سوخت مشکلاتی بیان شد که در این زمینه شهرداری هیچ گونه مسئولیت قانونی ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی مکلف به پرداخت هزینه حفاری به شهرداری هستند ، تصریح کرد: به استناد ماده ۱۰۳ قانون پیش از هرگونه کنده کاری و حفاری دریافت مجوز کتبی از شهرداری ها اجباری می باشد اما متأسفانه از ابتدای سال حفاری ها بدون مجوز شهرداری انجام شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۶ ق.ظ

دیدگاه