- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معارفه دکتر سید مناف هاشمی به عنوان دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک انجام شد/دکترمناف هاشمی :موفقیت در عرصه های بین المللی پیش رو بازی های آسیایی هانگژو و بازی های المپیک پاریس

کدخبر:۶۴۵۳۸

البرز گلستان/با حضور محمود خسروی وفا رئیس،سید مناف هاشمی دبیر کل،کیکاوس سعیدی و نصرالله سجادی،نشست شورای مدیران کمیته ملی المپیک بمنظور تودیع و معارفه دبیرکل برگزارشد.

همچنین مراسم معارفه سید مناف هاشمی به عنوان دبیر کل کمیته برگزار و او به عنوان سوی سخنگوی کمیته ملی المپیک انتخاب شد

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیزضمن تقدیر و تشکر از محمود خسروی وفا و اعضای هیئت اجرایی جدید برای حسن اعتمادشان گفت: کمک و همراهی با حاج محمود و خدمت به ورزش کشور افتخار بزرگی است و امیدوارم اقداماتی صورت بگیرد تا در پایان هم جامعه ورزش با افتخار آفرینی دل مردم را شاد کنند و هم از حمایت ها و فعالیت های کمیته ملی المپیک خشنود باشند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از سعیدی که عهده دار مسئولیت دبیرکلی بوده اند برایشان آرزوی موفقیت کرد و ازنصراله سجادی بعنوان استاد بزرگ ورزش تقدیر و عنوان داشت امیدوارم بتوانیم از تجربیاتشان استفاده کنیم.

سید مناف هاشمی افزود: امیدوارم بتوانیم با هماهنگی کلیه ارکان کمیته ملی المپیک، طبق اساسنامه کمیته و منشور المپیک سیاست های جمهوری اسلامی را با سیاست های کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا و فدراسیون های جهانی انطباق دهیم تا در پایان اتفاقات خوبی برای ورزش کشور عزیزمان رقم بخورد.

وی تاکید کرد: موفقیت در عرصه های بین المللی پیش رو بخصوص بازی های آسیایی هانگژو و بازی های المپیک پاریس، مهمترین برنامه ایست که به امید خدا با انتخاب سرپرست کاروان فعالیت ها را از سر می گیریم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: علیرغم اینکه معتقدم همیشه ورزش بخصوص در بحث تخصیص اعتبار و حمایت ها مظلوم بوده است، اما جایگاه و برند کمیته ملی المپیک بسیار بزرگ، ارزشمند و قابل احترام است که سعی می کنیم با هماهنگی هیئت اجرایی بخصوص ریاست محترم کمیته ، بودجه و حمایت ها از این برند را با اعتبار و ارزشش تطبیق دهیم.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]