مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد: نقش موثر رسانه ها در اطلاع رسانی منابع آبی/ افزایش ۳ برابری اعتبارات شرکت آب منطقه ای گلستان طی یک سال گذشته

کدخبر٪۶۴۴۵۸

البرز گلستان/در دیدار سرپرست پایگاه خبری البرز گلستان با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان شد:

نقش موثر رسانه ها در اطلاع رسانی منابع آبی/ افزایش ۳ برابری اعتبارات شرکت آب منطقه ای گلستان طی یک سال گذشته

در دیدار سرپرست پایگاه خبری البرز گلستان به اتفاق یحیی آدری از پیشکسوتان رسانه و خبرنگاران با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان بر نقش رسانه ها به عنوان کنترل کیفی اقدامات دستگاه های اجرائی تاکید شد و سه برابر شدن اعتبارات آب منطقه ای استان طی سال جاری با فعالیت های انجام شده مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل این شرکت با تشکر از نقش موثر این رسانه ها در اطلاع رسانی در حوزه منابع آب در استان گفت: رسانه از دیدگاه ما کار کنترل کیفیت را برای مدیران انجام می دهد و به ما می گوید کار ما درست است یا غلط و این موضوع می تواند در کیفیت بخشی به کار و اصلاح نقاط ضعف سازمان ها موثر باشد.

وی با اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان طی یک سال گذشته در بخش های مختلف عمرانی اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات کلی شرکت آب منطقه ای استان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که این اعتبارات طی امسال به رشد ۳ برابری و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مهندس حسینی بیان کرد: این اعتبارات در پروژه هایی چون آبرسانی به برخی شهرهای استان، سد های دردست احداث و شبکه های آبیاری و زهکشی اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: در بحث آبرسانی به شهر گرگان سال گذشته و امسال علاوه بر بهرهبرداری از چندین حلقه چاه و خطوط انتقال ، ۲۲ هزار متر مکعب مخزن نیز افتتاح شده است ولی گرگان همچنان با کمبود ۵۰ هزار متر مکعب مخزن رو به رو است، که امسال کلنگ ۴ مخزن دیگر با ظرفیت ۲۲ هزار متر مکعب در گرگان زده می شود.

صالح افتخاری مدیر پایگاه خبری البرز گلستان در این جلسه با توجه به اینکه حوزه فعالیت های شرکت آب منطقه ای استان سراسر استان را شامل می شود گفت: پیشنهاد می شود دوره آموزشی برای خبرنگاران استان در حوزه فعالیت های شرکت آب منطقه ای استان برگزار شود و فعالیت های این شرکت و وظیفه مندی آن برای اصحاب رسانه بیشتر تشریح شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه