مهندس سیدالنگی شهردار گرگان بر استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای نکوداشت و مراسم اربعین حسینی تاکید کرد.

کدخبر:۶۴۳۲۸

البرزگلستان/شهردار گرگان بر استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای نکوداشت و مراسم اربعین حسینی تاکید کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس سید محمدرضا سیدالنگی در چهاردمین جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی شهرداری گرگان اظهار داشت: یکی از رسالت های ما در شهرداری گرگان مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، دمیدن روحیه امید در کالبد جامعه است.

سیدالنگی افزود: نام گرگان در گذشته به عناوینی همچون «شهر سالم» ، «شهر بانشاط»، «شهر دوستدار کودک» و «شهر دوستدار سالمند» گره خورده و برای ما به ارث رسیده پس نیاز است که برای احیای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار سال بیان کرد: باتوجه به اینکه امسال به نام «دانش بنیان» نیز مزین گردیده است پس می توانیم از ظرفیت علم و دانش نیز بهره بگیریم.

شهردار گرگان با بیان اینکه کارهای بسیاری است که باید انجام شود، گفت: ما همه در کنار یکدیگر در یک جامعه و مجتمع زندگی می کنیم پس باید آستانه تحمل خودمان را افزایش دهیم و راه رستگار شدن را به خاطر داشته باشیم.

شهردار گرگان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی برای نکوداشت اربعین حسینی

سیدالنگی به ظرفیت سرای محله و مساجد اشاره و اظهار کرد: نیاز است در مساجد کارهای فرهنگی و مذهبی صورت بگیرد و از ظرفیت سرای محله نیز در دریافت موضوعات و مشکلات اجتماعی استفاده کنیم.

وی همچنین بر لزوم تهیه پیوست اجتماعی در تمامی طرح ها و پروژه های عمرانی تاکید کرد

شهردار گرگان در خصوص برنامه ریزی جهت ایام اربعین حسینی بیان کرد: فضاسازی محیطی و برپایی ایستگاه های صلواتی نباید تنها اختصاص به یک نقطه شهر داشته باشد بلکه در تمامی محلات باید در جریان باشد

سیدالنگی «مردم» را محور برنامه ریزی ها عنوان و اظهار کرد: در اجرای برنامه های ایام اربعین باید نقش مردم را پررنگ ببینیم و محور برنامه ها را بر پایه مردم محوری بدانیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۸ ب.ظ

دیدگاه